نوشته شده توسط : afra
پارچه کرپ تنوع بالایی دارد. انواع مدل های این پارچه را می توانید در بازار مشاهده کنید. حتی بعضی از مدل های پارچه کرپ، طرحدار هستند که این ویژگی دست طراح را برای خلاقیت بیشتر کاملا باز می گذارد. یکی از مدل های لوکس و پرطرفدار پارچه کرپ، پارچه کرپ کنزو است. البته این پارچه با نام پارچه کرپ کنزو اندونزی یا ژاپن نیز شناخته می شود.

پارچه کرپ، پارچه آشنایی برای خانم ها است. بسیاری از طراحان و تولید کنندگان پوشاک در طراحی لباس های مختلف، به پارچه کرپ علاقه بسیاری دارند. یکی از دلایل این توجه و علاقه، ویژگی های منحصر به فرد این پارچه است که به راحتی در پارچه دیگری پیدا نمی شود. به عنوان مثال، پارچه کرپ تنوع بالایی دارد. انواع مدل های این پارچه را می توانید در بازار مشاهده کنید. حتی بعضی از مدل های پارچه کرپ، طرحدار هستند که این ویژگی دست طراح را برای خلاقیت بیشتر کاملا باز می گذارد. یکی از مدل های لوکس و پرطرفدار پارچه کرپ، پارچه کرپ کنزو است. البته این پارچه با نام پارچه کرپ کنزو اندونزی یا ژاپن نیز شناخته می شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با پارچه کرپ کنزو اندونزی آشنا کنیم. به این ترتیب اگر قصد خرید پارچه برای دوخت لباس های رسمی روزمره را دارید یا حتی به دنبال یک پارچه مجلسی ساده هستید، می توانید با تسلط بیشتری خرید خود را انجام دهید. در ادامه قصد داریم چندین مدل لباس مجلسی کرپ کنزو را نیز به شما پیشنهاد دهیم. در نتیجه اگر قصد خرید پارچه کرپ کنزو مشکی را دارید، مطالعه ادامه این مطلب به شما کمک می کند اطلاعاتی در مورد ویژگی ها، نگهداری و ایده دوخت آن بیابید.

پارچه کرپ کنزو را بیشتر بشناسید

پارچه کرپ کنزو اندونزی یکی از پرفروش ترین مدل های پارچه کرپ است. این پارچه به دلیل ظاهر ساده و کاربردی و دوام زیادی که دارد، برای دوخت لباس های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. پارچه کرپ کنزو اندونزی را می توانید در دو مدل ساده و کرپ کنزو لمه در بازار مشاهده کنید. از نظر ظاهری این پارچه با سایر مدل های پارچه کرپ یک تفاوت فاحش دارد. بافت این پارچه به شکل کجراه است در واقع روی سطح آن خطوط بسیار ظریفی را به صورت کج مشاهده می کنید. حتی شما می توانید این خطوط را با دست نیز لمس کنید. رنگ های روشن پارچه کرپ کنزو اندونزی ممکن است کمی سایه بیندازند. شاید به همین دلیل است که خرید پارچه کرپ کنزو مشکی طرفداران بیشتری دارد.

به طور معمول در تولید این پارچه از الیاف ترکیبی بسیار مرغوب استفاده می شود. اگر در میان این الیاف، رشته های لمه نیز به کار رفته باشد، درخششی اندک به پارچه می بخشد. الیاف لمه در زیبایی ظاهری پارچه تاثیر دارند اما در هنگام لمس روی این پارچه ممکن است کمی زبری حس نمایید. البته به طور کلی زیر دست این پارچه نرم و لطیف است. در بسیاری از موارد نیز در قسمت داخلی آن کجراه یا الیاف زبر لمه حس نمی شود و در نتیجه به هیچ گونه آستری نیاز نخواهید داشت. زیرا این پارچه با پوست شما مهربان است. البته در صورت نیاز، برای افزایش ایستایی در طراحی مدل لباس مجلسی کرپ کنزو، می توانید از آستر مناسب استفاده نمایید. ایستایی این پارچه در حالت عادی، متوسط و اندکی ریزش دار است. با آستر کشی می توانید جلوه بیشتری به آن ببخشید.

پارچه کرپ کنزو اندونزی چه ویژگی هایی دارد؟

گفتیم خرید پارچه کرپ کنزو مشکی طرفداران بسیاری دارد. یقینا اگر این پارچه را نشناسید این سوال برای شما پیش می آید که چرا این پارچه تا این حد شناخته شده و پرطرفدار است. قبل از اینکه به بررسی چند مدل لباس مجلسی کرپ کنزو بپردازیم، قصد داریم بیشتر در مورد ویژگی های این پارچه صحبت کنیم. به این ترتیب شما می توانید با خیال آسوده تری برای خرید پارچه کرپ کنزو اندونزی اقدام نمایید. آشنایی با این ویژگی ها، به شما کمک می کند با فاکتورهای موثر در تعیین قیمت پارچه کرپ کنزو اندونزی نیز بیشتر آشنا شوید.

پارچه کرپ کنزو در برابر چروک مقام است

یکی از ویژگی های که پارچه کرپ کنزو اندونزی را تبدیل به پارچه ای پرفروش کرده است، مقاومت آن در برابر چروک شدن است. بسیاری از خانم ها در هنگام خرید پارچه کرپ کنزو مشکی اعلام می کنند که به دنبال پارچه ای هستند که در طولانی مدت چروک نمی شود. از آنجایی که مانتو و شلوار روزمره یا حتی لباس مجلسی را ساعت های طولانی بر تن دارید، این ویژگی می تواند تضمین کننده آراستگی استایل شما باشد.

این پارچه ظاهر جذابی دارد

پارچه کرپ کنزو اندونزی ساده است و به صورت تک رنگ به بازار عرضه می شود. بر روی آن نیز می توانید خطوط کجراه بسیار ظریفی مشاهده نمایید. تمام این ویژگی های ظاهری به علاوه ایستایی متوسطی که این پارچه دارد، باعث شده است در طراحی لباس مجلسی یا لباس های رسمی کاربرد زیادی داشته باشد. در واقع خانم های طرفدار استایل کلاسیک که به پارچه های ساده و ماندگار علاقه دارند، مشتری اصلی این پارچه هستند.

کیفیت پارچه کرپ کنزو اندونزی معروف است

پارچه های معدودی در بازار وجود دارد که با این تعریف که «این پارچه مرگ ندارد»، شناخته می شوند. پارچه کرپ کنزو اندونزی در دسته این پارچه ها قرار می گیرد. شما می توانید به طور مداوم و حتی برای سالها این پارچه را بشویید و نگرانی بابت تغییر رنگ یا بافت آن نداشته باشید. این پارچه به هیچ عنوان دچار پرزدهی نمی شود. به همین دلیل اگر قصد دوخت مانتو روزمره را دارید، به شما خرید پارچه کرپ کنزو مشکی را پیشنهاد می کنیم.

این پارچه آبرفت و اتو رفت ندارد

یکی دیگر از ویژگی هایی که می تواند شما را برای خرید یک پارچه مصمم کند، عدم آبرفت و اتو رفت آن است. یک پارچه باکیفیت که از الیاف مرغوب تهیه شده باشد، معمولا دچار آبرفت و اتو رفت نمی شود. پارچه کرپ کنزو اندونزی نیز در دسته این پارچه ها قرار می گیرد. این پارچه پس از شستشو دچار تغییر ابعاد نمی شود. اتو کشی و قرار گرفتن در مجاورت دمای بالا نیز تغییری در اندازه آن ایجاد نخواهد کرد.

نگهداری از پارچه کرپ کنزو اندونزی آسان است

یکی از نگرانی هایی که ممکن است در هنگام خرید پارچه کرپ کنزو مشکی داشته باشید، نگهداری و نحوه شستشوی آن است. پارچه کرپ کنزو اندونزی دچار رنگدهی نمی شود، در برابر سایش نیز کاملا مقاوم است. به این ترتیب برای نگهداری یا شستشوی آن نیاز نیست چندان نگران باشید، این پارچه را می توانید با دمای آب معتدل و یک شوینده ملایم، در ماشین لباسشویی قرار دهید. در ادامه قصد داریم بیشتر به چندین مدل لباس مجلسی کرپ کنزو بپردازیم.

4 مدل لباس مجلسی کرپ کنزو شیک

پارچه کرپ کنزو اندونزی پارچه ای بسیار کاربردی و جذاب است. با این پارچه می تواند مدل های مختلفی از مانتو، شلوار و شومیز را برای خود طراحی نمایید. اما در ادامه قصد داریم 4 مدل لباس مجلسی کرپ کنزو به شما معرفی کنیم که با آنها در هر جمعی بدرخشید.

کت و شلوار مجلسی با پارچه کرپ کنزو

یکی از محبوب ترین لباس هایی که خانم ها برای مجالس و مهمانی های خود انتخاب می کنند، کت و شلوار است. کت و شلوار زنانه یک انتخاب بسیار امن و مناسب برای هر خانمی با هر سایز و سنی است. در واقع یک کت و شلوار مجلسی با یک طرح مناسب، استایلی کشیده، شیک و باوقار برای شما می سازد. کت و شلوار مجلسی استایلی کلاسیک برای شما فراهم می کند و می توانید مطمئن باشید هرگز قدیمی نمی شود. مخصوصا اگر آن را با پارچه ای ساده و جذاب مانند پارچه کرپ کنزو طراحی نمایید. پارچه کرپ کنزو ایستایی فوق العاده برای دوخت کت و شلوار مجلسی دارد. مخصوصا اگر برای کت آن یک آستر مناسب انتخاب نمایید.

زمانی که صحبت از کت و شلوار مجلسی می شود، باید خلاقانه تر به طرح ها نگاه کنید. در طراحی کت و شلوار مجلسی دست شما کاملا برای اضافه کردن اکسسوری و یا انتخاب یقه و آستین های مدل دار و پیچیده باز است. یقه های رومی، آستین یک طرفه، آستین پفی و ... بی نهایت جزئیات متنوع وجود دارد که می توانید با اضافه کردن آنها به مدل کت و شلوار ساده خود، جلوه ای درخشان ببخشید. استفاده از انواع سنگ دوزی و سنجاق سینه را نیز در تنوع بخشیدن به این لباس جذاب را از یاد نبرید.

کت و دامن کلاسیک

یک مدل لباس مجلسی کرپ کنزو که به اندازه کت و شلوار مجلسی محبوب و پرکاربرد است، کت و دامن است. بسیاری از خانم ها، شلوار را ظریف و زنانه نمی دانند و برای مهمانی ها و مجالس، دامن را می پسندند. کت و دامن مجلسی در نگاه اول اغلب برای خانم های میانسال مناسب به نظر می رسد. دامن های تقریبا بلند تا زیر زانو و کت های بلند برای پوشاندن معایب اندامی انتخاب خوبی هستند. این کت و دامن ها معمولا با سنگ دوزی، پولک دوزی و دانتل تزئین می شوند. اما اگر به عنوان یک خانم جوان مایلید کت و دامن بپوشید، مدل های بسیار متنوعی می توانید با پارچه کرپ کنزو اندونزی برای خود طراحی کنید.

همانطور که گفتیم، در طراحی کت دست شما کاملا باز است و می توانید با تغییر در جزئیات، کت های بسیار خاصی برای خود طراحی نمایید. یقه کرواتی، آستین های کلوش، کت های کمر دار و ... بی نهایت مدل های مختلف وجود دارد که می توانید در این استایل به کار ببرید. البته این بار در طراحی دامن نیز می توانید کاملا خلاقانه عمل نمایید. دامن های ماکسی بلند و بسیار کوتاه دو مدل پرطرفدار در طراحی کت و دامن زنانه است. شما می توانید با توجه به علایق خود، به این دامن ها چاک یا اکسسوری اضافه کنید. دامن های A LINE نیز می تواند گزینه مناسبی برای خانم هایی باشد که دامن های آزاد و راحت را برای استایل خود می پسندند.

پیراهن مجلسی بلند با پارچه کرپ کنزو

یکی دیگر از بیشترین مصارف پارچه کرپ کنزو اندونزی در طراحی پیراهن های مجلسی بلند است. این پیراهن ها که با نام پیراهن ماکسی مجلسی نیز شناخته می شوند، بیشترین تنوع را در میان لباس های مجلسی به خود اختصاص می دهند. به طور کلی، این پیراهن های بلند و راسته می تواند شما را لاغر و کشیده نشان دهد. اگر مایلید توجه مخاطب را به بالا تنه خود جلب کنید، به شما مدل های دکلته را پیشنهاد می کنیم. اگر اضافه وزن دارید و حس می کنید بازوهای شما چندان ظریف نیست، با اضافه کردن آستین می توانید لاغرتر به نظر برسید. ایستایی متوسط و اندکی ریزش دار پارچه کرپ کنزو اندونزی، به شما کمک می کند بتوانید آستین های شنلی و کلوش را نیز در طراحی های خود در نظر بگیرید.

در حقیقت بیشترین تغییری که شما می توانید با اعمال آن پیراهن های متفاوتی برای خود طراحی کنید، تغییر در مدل یقه و دامن این پیراهن های مجلسی پرطرفدار است. اضافه کردن چاک های بلند یک طرفه، سنگ دوزی های پراکنده و ترکیب این پارچه با پارچه های مختلفی مانند کرپ حریر، پولکی و ساتن می تواند جلوه ای منحصر به فرد به ظاهر لباس شما بدهد. تغییر قد دامن را نیز جدی بگیرید، مخصوصا اگر پاهای کشیده و بلندی دارید، یک پیراهن ماکسی کوتاه از جنس کرپ به بهترین شکل بر تن شما می نشیند و شما را کشیده تر نشان می دهد.

سرهمی مجلسی زنانه کرپ

در هنگام خرید پارچه کرپ کنزو مشکی، فراموش نکنید که این پارچه می تواند گزینه ای عالی برای دوخت سرهمی مجلسی زنانه باشد. سرهمی ها لباس هایی تقریبا جدیدی در میان لباس های مجلسی زنانه هستند. به همین دلیل یک مدل ساده از اورال زنانه، می تواند استایل مجلسی درخشانی برای شما بسازد. با اندکی خلاقیت در طراحی این الگوی ساده، مدل های مختلفی از یک لباس مجلسی خاص را خواهید داشت. اگر یک یقه ای پوشیده و آستین بلند برای آن در نظر بگیرید، این لباس می تواند استایلی با حجاب برای مهمانی های مختلف به شما هدیه دهد.

به این لباس می توانید آستین های بلند، شنلی و کلوش را اضافه کنید. مدل های دکلته اورال زنانه می تواند نگاه هر کسی را به سمت شما جلب نماید. برای انتخاب قسمت شلوار این لباس نیز کاملا دست شما باز است و انواع شلوارهای اسلیم و پاچه گشاد را می توانید به آن اضافه نمایید.

منبع : آشنايي با پارچه کرپ کنزو و 4 مدل لباس مجلسي کرپ



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afra

 

با لباس های ترند بهار ۲۰۲۴ آشنا شوید؛ بهار ۱۴۰۳ چی مده

 

با نزدیک شدن به سال نو، بسیاری از برندها و طراحان به سراغ معرفی جدیدترین طرح های خود رفتند. بهار ۲۰۲۴ یا ۱۴۰۳ بسیار نزدیک است. بسیاری از طراحان و خانم های طرفدار مد نیز کنجکاو هستند که با جدیدترین لباس های ترند بهار ۲۰۲۴ آشنا شوند. این لباس های جدید و جذاب می توانند تغییرات بسیاری در استایل شما ایجاد کنند. مخصوصا اگر در پوشیدن لباس های مختلف جسارت و اندکی سلیقه داشته باشید. در میان لباس های ترند بهار ۲۰۲۴ دنیایی از رنگ و طرح را می بینید. البته نگران نباشید، طراحان برای طرفداران استایل ساده و مینیمال نیز گزینه هایی در نظر داشتند. تنها کافی است در میان ترندها، چیزی که مطابق سلیقه شماست را پیدا کنید.

برای داشتن یک استایل جذاب در بهار ۱۴۰۳، نیاز نیست حتما خریدهای متعددی داشته باشید. تنها کافی است با دقت بیشتری به کمد لباس های خود نگاهی بیندازید. به این ترتیب می توانید با ترکیب رنگ ها و لباس های مختلف، استایلی مطابق با لباس های ترند بهار ۲۰۲۴ برای خود طراحی نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی جذاب ترین لباس هایی که در فشن شوهای معروف سال 2023 رونمایی شده، بپردازیم. این مجموعه لباس های فوق العاده برای بهار ۲۰۲۴ به طرفداران معرفی شده و شما با الهام گرفتن از آنها می توانید استایلی خاص خود داشته باشید. اگر این سوال برای شما مطرح است که بهار امسال چی مده، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

لباس های ترند بهار ۲۰۲۴ را لایه لایه بپوشید

لایه لایه پوشیدن لباس ها یکی از ترفندهای بسیار کاربردی برای داشتن استایلی شیک در فصول سرد است. اما امسال طراحان این استایل لباس پوشیدن را برای بهار در نظر گرفتند. شما می توانید با ترکیب لایه های مختلفی از لباس های خنک، استایلی شیک و مطابق مد روز داشته باشید. این ترند بهار ۲۰۲۴ برای دختر خانم های جوان که به پوشیدن لباس های خاص علاقه دارند، مناسب تر است. شما می توانید برای این استایل از شلوارهای بگ گشاد، مانتو، شومیزو جلیقه استفاده کنید. ترکیب این آیتم های ترند به صورت لایه لایه، می تواند ظاهری بسیار متفاوت و جذاب برای شما بسازد. مخصوصا اگر از دامن های رنگارنگ و مختلف در این استایل بهره ببرید.

لباس-های-ترند-بهار-۲۰۲۴-را-لایه-لایه-بپوشید

تنها نکته ای که باید در زمان اجرای این ترند بهار ۲۰۲۴ به خاطر داشته باشید، انتخاب پارچه مناسب است. شما می توانید به راحتی در فصول گرم به سبک لایه لایه لباس بپوشید. تنها باید به خاطر داشته باشید که این لباس ها باید تنفس پذیری بالایی داشته باشند. تنفس پذیری بالا این امکان را به شما می دهد که بتوانید بدون اینکه احساس گرما کنید یا تعریق بیشتری داشته باشید، لباس های چند لایه بپوشید. به همین دلیل معمولا پارچه لینن برای تابستان طرفداران بسیاری دارد. این پارچه تنفس پذیری فوق العاده ای داشته و از تعریق بیشتر شما جلوگیری می کند.

 

 

 

از لباس های گلدار غافل نشوید

یکی از ترندهای بامزه و جذاب بهار ۱۴۰۳، لباس های گلدار است. پارچه های گلدار را می توانید در رنگ ها و مدل های مختلف تهیه کنید. این تنوع فوق العاده در طرح و پارچه، به شما این امکان را می دهد که بتوانید از این ترند بهار ۲۰۲۴ کمال استفاده را ببرید. به عنوان مثال، یکی از فوق العاده ترین پارچه های گلداری که می توانید در بازار مشاهده کنید، پارچه ژاکارد است. این پارچه از نظر تنوع طرح، رنگ، بافت و ایستایی بی نظیر است. شما می توانید از مدل های مختلف این پارچه در استایل رسمی استفاده نمایید. بیشترین کاربرد پارچه ژاکارد گلدار در طراحی مانتو و کت زنانه است. این پارچه می تواند یک استایل رسمی و مطابق مد روز برای شما بسازد. حتی در استایل مجلسی نیز می توانید از این پارچه استفاده نمایید.

از-لباس-های-گلدار-غافل-نشوید

اگر استایل کژوالی دارد، این ترند بهار برای شماست. پارچه های نخی گلدار جزو بهترین انتخاب های شما خواهند بود. با این پارچه می توانید انواع مانتو، پیراهن های راحتی و شومیز را طراحی کنید. بهترین پارچه ها برای این ترند بهار جذاب و رنگارنگ، پارچه نخی طرحدار یا پارچه وال خامه دوزی پرینت است.

کمی رنگ کرمی اضافه کنید

یکی از رنگ هایی که در میان کالکشن برندهای معروف در سال جدید خواهید دید، رنگ کرمی است. البته این رنگ در انگلیسی با عنوان رنگ کره ای شناخته می شود. رنگی بین لیمویی و زرد پاستلی که بسیار روشن، خاص و درخشان است. همانطور که می دانید، رنگ زرد منبع انرژی محسوب می شود. اگر به رنگ زرد علاقه دارید اما در استفاده از آن مردد هستید، به شما این رنگ از طیف لیمویی را توصیه می کنیم. این رنگ را می توانید با رنگ های متعددی ست کنید. یکی از رنگ های پرطرفداری که با این کرمی روشن ست می شود، رنگ سفید است.

کمی-رنگ-کرمی-اضافه-کنید

اگر به دنبال رنگی متفاوت اما محتاطانه هستید، رنگ کرمی روشن می تواند برای شما مناسب باشد. مخصوصا اگر به استایل مینیمال و ساده علاقه دارید. زیرا می توانید به این ترتیب یک رنگ روشن، ساده و جدید به استایل خود اضافه کنید. فراموش نکنید، رنگ کرمی می تواند برای استایل مهمانی و مجالس رسمی نیز انتخاب خوبی باشد. اگر به رنگ سفید یا بژ علاقه دارید، می توانید از این رنگ برای اکسسوری های خود بهره ببرید.خرید پارچه لینن

لباس های ترند بهار ۲۰۲۴ را به سبک مردانه بپوشید

یکی از ترندهای سال های اخیر که به شدت مورد توجه دختران جوان بود، استفاده از آیتم های مردانه و اورسایز بود. به این ترتیب استایلی متفاوت و راحت که مطابق مد روز است را بر تن این دختران نوجوان می بینید. البته این استایل و ترند بهار ۲۰۲۴ طرفداران زیادی ندارد. زیرا بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند با پوشیدن لباس های زنانه، ظرافت خود را بیشتر به رخ بکشند. اما اگر شما طرفدار استایل اورسایز هستید، الهام گرفتن از استایل مردانه می تواند جلوه ای متفاوت به ظاهر شما بدهد.

لباس-های-ترند-بهار-۲۰۲۴-را-به-سبک-مردانه-بپوشید

برای داشتن این استایلی مطابق مد روز و ترند بهار ۲۰۲۴، به لباس خاصی نیاز ندارید. یک کت و شلوار اورسایز می تواند کافی باشد. کفش های لوفر، اکسسوری های مانند پاپیون، کروات و کلاه نیز انتخاب های خوبی خواهند بود. فراموش نکنید، استفاده از کیف های زنانه کوچک، کفش پاشنه دار و گوشواره، تناقض بسیار جذابی در این استایل ایجاد می کند.

بازگشت لباس های کوتاه را جدی بگیرید

در ادامه بررسی ترند بهار ۲۰۲۴ باید بگوییم اگر به خاطر داشته باشید، سالها پیش لباس های کوتاه مد بودند. فرقی نمی کرد چه لباسی، هر لباسی به صورت کوتاه مطابق مد روز بود. مانتوهای کوتاه، شلوارهای کوتاه، روسری های کوچک آیتم های اصلی استایل روزمره بودند. برای مهمانی نیز انواع دامن های کوتاه، پیراهن های کوتاه و حتی شلوارک ها طرفداران بسیاری داشتند. لباس های کوتاه یکی از ترندهای بهار ۱۴۰۳ است. در نتیجه اگر قصد دارید مانتو یا کتی برای استایل روزمره خود انتخاب کنید، حتما مدل های کوتاه آن را انتخاب کنید. در واقع به همین دلیل است که کراپ کت ها در سال اخیر به یکی از پرفروش ترین مدل های کت زنانه تبدیل شدند.

بازگشت-لباس-های-کوتاه-را-جدی-بگیرید

اگر قصد حضور در مهمانی را دارید، ما به شما پیراهن های ماکسی کوتاه را پیشنهاد می کنیم. اگر قد بلند و پاهای کشیده ای دارید، دامن های کوتاه نیز انتخابی عالی برای شما هستند. حتی می توانید شلوارک های مجلسی را طراحی کنید. این دامن یا شلوارک های کوتاه را می توانید با انواع کت، کراپ کت و نیم تنه بپوشید.

لباس های ترند بهار ۲۰۲۴ ، جین هستند

لباس-های-ترند-بهار-۲۰۲4،-جین-هستند

لباس های جین همواره مد هستند. این یک حقیقت غیرقابل انکار است. اگر همکنون به سراغ کمد لباس خود بروید، می بینید که حداقل یک لباس جین دارید. در سال های اخیر انواع دامن و کت جین نیز در مدل های مختلف به بازار عرضه شد. امروز این لباس های متنوع جین را می توانید به عنوان ترند بهار ۲۰۲۴ در استایل خود جا دهید. هم می توانید آیتم های اصلی مانند شلوار یا مانتو را با پارچه جین تهیه کنید و هم می توانید سر تا پا جین بپوشید. استایل مونوکروم جین می تواند انتخابی جذاب و متفاوت برای خانم های خوش سلیقه باشد. برای چنین استایلی تنها به یک شلوار یا شومیز جین نیاز دارید. دامن جین را نیز می توانید با کراپ کت ست نمایید.

در بهار ۲۰۲۴ ، طلایی بپوشید

یکی از خاص ترین رنگ هایی که به بهانه لباس های ترند بهار ۲۰۲۴ می توانید در سال جدید بپوشید، رنگ طلایی است. به طور کلی، این رنگ لوکس مورد توجه خانم هایی است که طرفدار استایل رسمی هستند. اگر شما همواره استایل کژوال ساده و بی حاشیه ای داشتید، وقت آن رسیده با اضافه کردن این رنگ خیره کننده، استایل خود را عوض کنید. به خانم های طرفدار استایل کلاسیک و رسمی توصیه می کنیم از لباس هایی استفاده کنند که در طرح آنها از رنگ طلایی استفاده شده است. به این ترتیب می توانید استایلی مطابق مد روز و سلیقه شیک و رسمی خود داشته باشید.

در-بهار-2024،-طلایی-بپوشید

اما اگر در انتخاب لباس جسور هستید و مایلید آشنایی خود را با لباس های ترند بهار ۲۰۲۴ به رخ بکشید، می توانید یک آیتم کاملا طلایی انتخاب کنید. یک شلوار، دامن، شومیز یا مانتو با پارچه طلایی، می تواند سبک خاص شما را در لباس پوشیدن به دیگران نشان دهد. این رنگ یکی از بهترین رنگ هایی است که می توانید با رنگ سال ۲۰۲۴ ست کنید. اما اگر در مورد ست کردن آن همچنان سردرگم هستید، رنگ های مشکی، سفید و بژ نیز کاملا مناسب ترکیب با رنگ های طلایی هستند. با چنین استایلی چشم هر بیننده ای را به خود جلب خواهید کرد.

از پارچه های ریش ریش استفاده کنید

در پایان بررسی لباس های ترند بهار ۲۰۲۴ که می تواند استایل عید ۱۴۰۳ شما را جذاب تر از همیشه نماید، قصد داریم به پارچه های ریش ریش بپردازیم. یکی از طرح هایی که در مدل های مختلف می توانید در جدیدترین کالکشن برندهای معروف ببینید، استفاده از پارچه های ریش ریش در مدلسازی لباس است. البته برای داشتن یک لباس متناسب با این ترند بهاری جذاب، نیاز به پارچه خاصی ندارید. شما می توانید با پارچه های مختلف این طرح را روی لباس خود ایجاد کنید. علاوه بر این، خرجکارهای متنوعی در بازار موجود است که می توانید از آنها استفاده نمایید. ریسه های ریش ریش جذاب یکی از متفاوت ترین خرجکارهایی است که در حاشیه لباس و آستین شما قابل استفاده است. به این ترتیب می توانید یک مانتو ساده را به مانتویی خاص و حتی مجلسی تبدیل کنید.

از-پارچه-های-ریش-ریش-استفاده-کنید

با انتخاب یک پارچه مناسب یا استفاده خلاقانه از این ریسه های ریش ریش، می توانید لباس های مختلفی برای خود طراحی نمایید. انواع پیراهن های بلند و کوتاه مجلسی با این طرح قابل اجرا هستند. این خرجکار متفاوت را حتی می توانید در طراحی شلوار و شومیز نیز استفاده نمایید. به این ترتیب لباس خاص و متفاوت، مطابق با ترند بهار ۲۰۲۴ خواهید داشت.

سخن پایانی

با نزدیک شدن به ایام عید ۱۴۰۳، شور و شوق خاصی در دنیای مد و طراحی لباس می بینید. بسیاری از طراحان لباس از ترندهای روز الهام می گیرند. این ترندها معمولا آیتم های پر تکرار و پرطرفدار دنیای فشن هستند. اگر اخبار فرش قرمزها و فشن شوهای مختلف را پیگیری نمایید، با این ترندها آشنا خواهید شد. به همین دلیل سعی شد در این مطلب با بررسی جدیدترین محصولات برندهای مشهور، شما را با جذاب ترین لباس های ترند بهار ۲۰۲۴ آشنا کنیم. به این صورت می توانید به سرعت با لباس هایی که برای عید ۱۴۰۳ مد شده است آشنا شوید. الهام گرفتن از این ترندها استایلی خاص و فوق العاده برای شما خواهد ساخت.

منبع : با لباس های ترند بهار ۲۰۲۴ آشنا شوید؛ بهار ۱۴۰۳ چی مده

 


:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afra

پارچه خامه دوزي پرينت چيست و چه ويژگي هايي دارد

روزهاي عيد و بهار و فصل تابستان را پيش رو داريم و بسياري از خانم ها و البته طراحان لباس به دنبال پارچه اي جذاب براي اين روزها هستند. پارچه وال قدمتي طولاني دارد و به عنوان يکي از ساده ترين پارچه هاي توليد شده از پنبه شناخته مي شود. اين پارچه پرطرفدار در سال هاي اخير دوباره به بازار بازگشته است و طرفداران بسياري پيدا کرده است. البته پارچه وال ساده مورد نظر ما نيست، بلکه پارچه اي که اين روزها به شدت با استقبال رو به رو شده است، پارچه وال خامه دوزي است. پارچه وال ساده در اختيار دستگاه هاي پيشرفته قرار مي گيرد و تبديل به پارچه اي شيک، متفاوت و جديد مي شود.

پارچه وال خامه دوزي زمينه اي از پارچه وال دارد و روي آن طراحي هاي برجسته جذابي مي بينيد. اين طراحي ها معمولا هم رنگ با رنگ پارچه زمينه هستند. در بعضي از مدل ها نيز از 2 يا 3 رنگ اصلي استفاده مي شود. که به آن پارچه وال خامه دوزي مولتي کالر گفته مي شود. جديدا نيز يک مدل جديدتر از پارچه وال خامه دوزي به بازار عرضه شده است. پارچه خامه دوزي پرينت يک مدل بسيار جديد و متفاوت در ميان پارچه هاي نخي به حساب مي آيد. شما مي توانيد از اين پارچه زيبا براي دوخت لباس هاي مختلفي استفاده نماييد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به اين سوال بپردازيم که پارچه خامه دوزي پرينت چيست و چه ويژگي هايي دارد. اگر در مورد قيمت پارچه وال خامه دوزي نيز کنجکاو هستيد، مطالعه ادامه اين مطلب مي تواند براي شما مفيد باشد.

با پارچه خامه دوزي پرينت بيشتر آشنا شويد

در پاسخ به اين سوال که پارچه خامه دوزي پرينت چيست، بايد بگوييم اين پارچه زير مجموعه پارچه وال است. البته در دسته پارچه هاي نخي طرحدار نيز قرار مي گيرد. در حقيقت ابتدا پارچه وال ساده در اختيار مراکز چاپ پارچه قرار مي گيرد. در اين مراکز با استفاده از فناوري چاپ سابليميشن پارچه هاي سفيد و ساده مانند يک کاغذ وارد دستگاه مي شوند. طي فرآيندي، طرح مورد نظر روي پارچه چاپ مي شود. در چاپ سابليميشن طرح مورد نظر با حرارت و فشار زياد روي پارچه چاپ مي شود. به اين ترتيب رنگ ها به الياف پارچه نفوذ مي کنند و دوام و کيفيت بالايي دارند. شما مي توانيد با خيالي آسوده، اين پارچه را به دفعات بشوييد و از کيفيت آن لذت ببريد. پس از اين مرحله، پارچه خامه دوزي پرينت در اختيار دستگاه هاي مخصوصي که کار دوخت خامه دوزي ها را روي پارچه برعهده دارند، قرار مي گيرد.

خامه دوزي شباهت بسياري به گلدوزي دارد. پارچه خامه دوزي پرينت به دليل داشتن زمينه اي طرحدار، معمولا خامه دوزي هايي به رنگ زمينه اصلي پارچه دارد. زيرا طراحان قصد دارند طرح خامه دوزي به شکل واضحي روي پارچه نمايان شود. اين خامه دوزي ها مي توانند به شکل قرينه يا نامنظم بر سطح پارچه دوخته شوند. در بعضي از مدل ها مي بينيد که حفره هايي متناسب با طرح خامه دوزي روي پارچه ديده مي شود. اين حفره هاي تزئيني جذابيت بسياري به پارچه شما مي دهند. به اين ترتيب، در پاسخ به سوال پارچه خامه دوزي پرينت چيست بايد گفت پارچه خامه دوزي پرينت يکي از جذاب ترين پارچه هايي است که مي توانيد براي استايل بهار و تابستان خود استفاده نماييد. اين پارچه تنفس پذيري بالايي دارد. زير دست آن نيز بسيار نرم و لطيف است. هر چند در هنگام لمس يقينا مي توانيد الياف برجسته خامه دوزي را حس کنيد.

پارچه وال خامه دوزي چه ويژگي هايي دارد؟

اگر همچنان اين سوال براي شما مطرح است که پارچه خامه دوزي پرينت چيست، بد نيست بيشتر با اين پارچه آشنا شويد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به بررسي ويژگي هاي اين پارچه بپردازيم. اگر قصد خريد پارچه خامه دوزي مشکي را داريد يا در مورد قيمت پارچه وال خامه دوزي کنجکاو هستيد، مطالعه ادامه اين مطلب مي تواند براي شما مفيد باشد.

پارچه وال خامه دوزي پرينت تنوع بالايي دارد

به طور کلي پارچه وال خامه دوزي تنوع بسياري در طرح و رنگ دارد. البته اين پارچه معمولا زمينه ساده اي دارد و خامه دوزي هاي آن نيز با رنگ پارچه هماهنگ است. اما تنوع رنگي بسياري بالايي دارد و مي توانيد هر رنگي که ميخواهيد را در ميان رنگ هاي آن مشاهده کنيد. با ورود پارچه وال خامه دوزي پرينت اين تنوع بيشتر از هميشه شد. پارچه هاي طرحدار جذابي را مي توانيد در ميان مدل هاي مختلف اين پارچه ببيند.

پارچه وال خامه دوزي بسيار سبک است

يکي از ويژگي هايي که يک پارچه را به گزينه اي مناسب براي پوشيدن در روزهاي گرم تبديل مي کند، وزن پارچه است. پارچه وال خامه دوزي وزن اندکي دارد و نوع بافت آن به گونه اي است که به آساني جريان هوا را از خود عبور مي دهد. در واقع اين پارچه تنفس پذيري بسيار بالايي دارد و فوق العاده خنک است. اگر قصد خريد پارچه خامه دوزي مشکي را داريد، بايد بدانيد اين پارچه با اين رنگ يکي از پرفروش ترين پارچه هاي تابستان است.

اين پارچه دوام بالايي دارد

اين مطلب را با اين پرسش آغاز کرديم که پارچه خامه دوزي پرينت چيست. بايد گفت اين پارچه يکي از بادوام ترين پارچه هاي تابستاني است. اينکه بتوانيد يک پارچه مناسب براي استفاده روزمره در تابستان پيدا کنيد که دوام بالايي داشته باشد، اهميت بسياري دارد. زيرا معمولا لباس هاي روزمره تابستان را بايد به صورت مداوم بشوييد. اين پارچه بر اثر شستشو نه تغيير رنگ مي دهد و نه گلوله گلوله مي شود.

پارچه وال خامه دوزي بسيار کاربردي است

يکي ديگر از ويژگي هاي فوق العاده پارچه وال خامه دوزي اين است که مي توانيد با آن لباس هاي مختلفي طراحي نماييد. همين ويژگي باعث شده است خريد پارچه خامه دوزي مشکي در ميان ساير پارچه هاي تابستاني، رکورد داشته باشد.

پارچه وال خامه دوزي ضد حساسيت است

اگر پوست حساسي داريد و به دنبال يک پارچه پنبه اي مي گرديد، ما به شما پارچه وال خامه دوزي را توصيه مي کنيم. نمونه هاي مرغوب اين پارچه لطيف و دوست داشتني با پوست شما مهربان است. الياف طبيعي به کار رفته در آن ضد حساسيت بوده و جاذب رطوبت است. حتي شما مي توانيد از اين پارچه براي دوخت لباس کودک نيز بهره ببريد.

با پارچه خامه دوزي پرينت چي بدوزيم؟

اگر تا اين قسمت مطلب پاسخ سوال خود را مبني بر اينکه پارچه خامه دوزي پرينت چيست گرفتيد و قصد خريد پارچه خامه دوزي مشکي يا هر طرح و رنگ ديگري را داريد، در ادامه قصد داريم به شما بگوييم چه لباس هايي را مي توانيد با اين پارچه نماييد.

مانتو کتي با پارچه وال خامه دوزي

يکي از پرکاربردترين مانتوهايي که خانم ها در فصول گرم بر تن مي کنند، مانتوهاي کتي و اورسايز است. پارچه وال خامه دوزي يکي از بهترين گزينه ها براي طراحي اين مدل مانتو است.

مانتو دخترانه با پارچه خامه دوزي پرينت

مانتوهاي دخترانه معمولا چند لايه با چين هاي متعدد هستند. پارچه خامه دوزي پرينت پارچه اي زيبا و رنگارنگ براي طراحي چنين مانتويي است.

پيراهن هاي ساحلي و راحتي

يکي از بهترين لباس هايي که مي توانيد با پارچه خامه دوزي پرينت براي فصل گرم بدوزيد، پيراهن هاي بلند ساحلي است. اين مدل پيراهن هم در منزل و هم در سفرها مي تواند استايل راحت و شيکي براي شما بسازد.

پيراهن نيمه رسمي

اگر اندکي خلاقيت در طراحي لباس داشته باشيد، پيراهن هايي که با اين پارچه دوخته مي شود، براي مهماني هاي دوستانه نيز کاملا مناسب خواهد بود. انواع پيراهن هاي ماکسي و پرنسسي را مي توانيد با اين پارچه بدوزيد. اين پارچه براي دوخت دامن و نيم تنه نيز کاملا مناسب است.

قيمت پارچه وال خامه دوزي چگونه تعيين مي شود؟

در ابتداي اين مطلب به اين پرسش پرداختيم که پارچه خامه دوزي پرينت چيست. در ادامه نيز اشاره کرديم که اگر قصد خريد پارچه خامه دوزي مشکي را داريد، بايد بدانيد بهترين انتخاب ممکن براي طرفداران اين رنگ است. زيرا مشکي پرفروش ترين رنگ پارچه وال خامه دوزي محسوب مي شود. در پايان نيز قصد داريم به فاکتورهاي موثر بر قيمت پارچه وال خامه دوزي بپردازيم. يکي از مهمترين معيارها در تعيين قيمت پارچه وال خامه دوزي، جنس آن است. هرچند پارچه وال اصل از پنبه توليد مي شود اما مدل هايي با کيفيت کمتر نيز در بازار قابل مشاهده هستند. اما اين پارچه هاي ارزان با الياف مصنوعي ترکيب شدند و در نتيجه تنفس پذيري کمتري دارند.

فاکتور مهم ديگري که مي تواند بر قيمت پارچه وال خامه دوزي تاثير بگذارد، کشور توليد کننده اين پارچه است. پارچه هاي وارداتي از چين يا ترکيه معمولا قيمت بالايي دارند. اين قيمت بالا به دليل هزينه گمرک و البته قيمت دلاري اين پارچه ها است. به طور کلي، در هنگام خريد سعي کنيد قيمت پارچه وال خامه دوزي معيار اصلي شما نباشد. به دنبال يک پارچه اصل و باکيفيت بگرديد تا بتوانيد براي طولاني مدت از پوشيدن آن لذت ببريد و نگران تغيير رنگ يا ظاهر آن نباشيد.

منبع : پارچه خامه دوزي پرينت چيست و چه ويژگي هايي دارد



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afra

 

8 مدل کت و شلوار مجلسی با پارچه ساتن آمریکایی + عکس

 

داشتن یک استایل جذاب و زیبا می تواند تاثیر زیادی در اعتماد به نفس شما داشته باشد. از این رو بهتر است برای داشتن ظاهری زیبا زمان بیشتری را صرف کنید. یکی از آیتم هایی که می توانید در کمد لباس خانم ها پیدا کنید، ست های کت و شلوار است. کت و شلوار در استایل های زیادی کاربرد دارد. اگر از پارچه درست و مناسبی برای دوخت کت و شلوار استفاده شود، می توانید از آن در استایل های مجلسی نیز استفاده کنید. امروز و در اینجا قصد داریم شما را با چند مدل کت و شلوار مجلسی که در آن ها از پارچه ساتن آمریکایی استفاده شده است، آشنا کنیم. اگر به داشتن استایل های لوکس و مدرن علاقه دارید، خواندن این متن به شما کمک زیادی خواهد کرد.

 

علت استفاده از ساتن آمریکایی برای دوخت کت و شلوار

پارچه ساتن آمریکایی یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است. علت این استقبال و فروش بالای این پارچه به ویژگی های منحصر به فرد آن باز می گردد. پارچه ساتن آمریکایی یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین پارچه ها برای دوخت پیراهن، دامن و کت و شلوار است. به همین دلیل از این پارچه در استایل های مجلسی استفاده زیادی می شود.

مدل های کت و شلوار زنانه با پارچه ساتن آمریکایی

در ادامه قصد داریم شما را با زیباترین مدل کت و شلوارهایی که می توانید با این پارچه بدوزید آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

مدل کت و شلوار مجلسی با یقه انگلیسی

اگر بخواهیم از پرفروش ترین مدل کت و شلوار مجلسی اسم بیاوریم قطعا کت هایی که در آن ها از یقه انگلیسی استفاده شده، بهترین انتخاب است. سادگی و درعین حال زیبایی این مدل کت و شلوار مجلسی باعث درخشش شما در جمع دوستانتان خواهد شد. ست کردن این آیتم زیبا بسیار راحت است. می توانید از یک شومیز ساده در استایل خود بهره ببرید. بهتر است رنگ پارچه شومیز خود را از بین رنگ های خنثی و یا رنگ هایی که با پارچه کت و شلوار شما همخوانی دارد انتخاب کنید. کفش های پاشنه بلند بهترین انتخاب برای تکمیل استایل شما هستند.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسی-با-یقه-انگلیسی

تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید پارچه انتخابی شما است. پارچه ای که برای دوخت مدل کت و شلوار مجلسی خود انتخاب می کنید باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد. یکی از ویژگی های مهم این پارچه زیبایی ظاهری آن است. اگر قصد دارید از این پارچه در استایل های مجلسی استفاده کنید بهتر است به سراغ پارچه هایی بروید که درخشندگی خوبی دارند. یکی از پارچه های مجلسی و درخشان که برای دوخت کت و شلوار مناسب می باشد، پارچه ساتن آمریکایی است. پارچه ساتن آمریکایی در عین حال که زیبایی خیره کننده ای دارد از آهار خوبی نیز برخوردار است. به همین دلیل برای دوخت کت یقه انگلیسی و شلوارهای راسته بسیار مناسب است.

 

 

 

کت های کراپ با پارچه ساتن آمریکایی

یکی از جدیدترین مدل کت هایی که این روزها در دنیای مد و فشن طرفدار پیدا کرده، کراپ کت است. کراپ کت به سبب ظاهر فانتزی و خاصی که دارد مورد توجه دختران و خانم های جوان قرار گرفته است. برندهای لباس و مزون های بزرگ نیز به خوبی به این موضوع را می دانند. از این رو در طی سال های گذشته سعی کردند که آیتم کراپ کت را در بین محصولات خود قرار دهند. زیبایی این مدل کت و شلوار مجلسی می تواند هر کسی را برای خرید این ست زیبا مجاب کند.

کت-های-کراپ-با-پارچه-ساتن-آمریکایی

این مدل کت و شلوار مجلسی به دلیل ظاهر خاص و متفاوتی که دارد به تنهایی می تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. پس تنها موردی که باید برای آن وقت صرف کنید انتخاب پارچه است. پارچه های زیادی در بازار وجود دارد که می توانید از آن ها برای دوخت کراپ کت بهره ببرید. اما دقت کنید که تمام آن ها نمی توانند ظاهر مجلسی و لوکسی را برای شما رقم بزنند. یکی از بهترین انتخاب ها برای دوخت این مدل کت و شلوار مجلسی پارچه ساتن آمریکایی است. پارچه ساتن آمریکایی ایستایی مناسب برای دوخت این مدل کت را دارد. از طرفی ظاهر نیمه براق و زیبای این پارچه می تواند استایل شما به زیباترین شکل ممکن نشان دهد.

مدل کت و شلوار مجلسی و ژورنالی

اگر از مدل های تکراری و همیشگی خسته شدید، این قسمت برای شما است. مدل های ژورنالی و خاص همیشه طرفداران مخصوص به خود را داشته است. بسیاری از خانم ها دوست دارند با تیپ و استایلی متفاوت از سایرین در مراسم ها حاضر شوند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، بهتر است مدل کت و شلوار مجلسی و ژورنالی را این بار امتحان کنید.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسی-و-ژورنالی

دوخت این مدل کت و شلوارها نیاز به مهارت بالایی دارد. اگر شما در هنر خیاطی مبتدی هستید بهتر است از پارچه هایی استفاده کنید که دوخت آسان تری دارند. پارچه ساتن آمریکایی یکی از پارچه هایی است که شما را در زمان دوخت به زحمت نمی اندازد. پس بهتر است برای دوخت این مدل کت و شلوار مجلسی پارچه ساتن آمریکایی را امتحان کنید. از طرفی پارچه ساتن آمریکایی جزو پارچه های آهاردار محسوب می شود. به همین دلیل می تواند مدل های پفکی را به بهترین شکل نشان دهد.

کت و شلوارهای پاپیون دار با پارچه ساتن آمریکایی

یکی از اکسسوری هایی که کت و شلوار شما را می تواند از حالت یکنواخت و ساده خارج کند و به آن ظاهر مجلسی تر بدهد، پاپیون است. پاپیون های پارچه ای می توانند ظاهر و فرم استایل شما را زیباتر کنند. اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که به استایل های ساده و کژوال علاقه دارید و در عین حال ترجیح می دهید از یک آیتم خاص برای زیباتر ساختن مدل کت و شلوار مجلسی خود استفاده کنید، بهتر است یک بار این پاپیون ها را امتحان کنید.قیمت پارچه لینن راه راه

کت-و-شلوارهای-پاپیون-دار-با-پارچه-ساتن-آمریکایی

از این آیتم بسته به سلیقه خود می توانید در کت خود بهره ببرید. برای مثال می توانید در قسمت سر آستین ها، روی جیب ها و یا کمری کت خود استفاده کنید. پارچه ساتن آمریکایی نه تنها برای دوخت کت و شلوار که برای دوخت این پاپیون های تزئینی نیز بسیار مناسب است. از آنجایی که  پارچه ساتن آمریکایی یک پارچه آهاردار محسوب می شود، می تواند فرم پاپیون لباس شما را به بهترین شکل نشان دهد. همچنین این پارچه چروک پذیری بسیار کمی دارد. از این رو هیچ نگرانی بابت خراب شدن و چروک شدن پاپیون های لباس شما وجود نخواهد داشت.

کت های کاربردی با شلوارهای بگ

انتخاب یک مدل کت و شلوار مجلسی کاملا بستگی به سلیقه و نظر شخص شما دارد. مدل کت های زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها در استایل خود بهره ببرید. اما برای قسمت شلوار انتخاب مدل کمی دشوار است. پیدا کردن مدل شلواری که در عین زیبایی بتواند استایل مجلسی شما را نیز حفظ کند کار راحتی نیست. اما در این میان مدل شلوارهایی وجود دارند که به فراوانی در بین محصولات برندهای برتر دنیا آن ها را می بینید. یکی از این شلوارها، شلوار بگ است. همانطور که می دانید این روزها شلوار بگ در بین جوانان طرفدار زیادی پیدا کرده است. این شلوار می تواند مدل کت و شلوار مجلسی شما را به زیباترین شکل نشان دهد.

ترکیب-زیبای-کت-های-کژوال-و-شلوارهای-بگ

دوخت شلوارهای بگ کار بسیار راحتی است. اما پارچه ساتن آمریکایی کار شما را راحت تر هم می کند. کافی است از این پارچه برای دوخت مدل کت و شلوار مجلسی خود استفاده کنید تا متوجه خوش دوختی آن بشوید. زیبایی شلوارهای بگ با ایستایی پارچه ساتن آمریکایی چندین برابر می شود.

کت و شلوار مجلسی دوبل، همه پسند و زیبا

همانطور که گفته شد مدل های ساده و یقه انگلیسی در بین مدل های کت و شلوار طرفدار زیادی دارد. اما طراحان لباس ترجیح می دهند با کمی خلاقیت این مدل ساده را به یک مدل متفاوت تر تبدیل کنند. برای مثال مدل کت را به شکل دوبل طراحی می کنند. همین ترفند ساده می تواند در چشم مخاطب استایل فرد را زیباتر جلوه دهد. دوخت اکسسوری های متفاوت نیز یکی دیگر از ترفندهایی است که طراحان لباس به آن علاقه زیادی نشان می دهند. آن ها به خوبی می دانند این اکسسوری ها چقدر می تواند نظر مخاطب را به سمت محصولات آن ها جلب کند.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسی-همه-پسند-و-زیبا

پارچه ساتن آمریکایی برای دوخت یک مدل کت و شلوار مجلسی و خاص گزینه بسیار مناسبی است. با اکسسوری های متنوع می توانید این کت و شلوار را تزئین کنید. پارچه ساتن آمریکایی به راحتی نخ کش نمی شود به همین دلیل به آسانی با اکسسوری های مختلف ترکیب می شود.

اکسسوری مجلسی با ساتن آمریکایی

دوخت اکسسوری های تزئینی و خاص می توان برای شما یک مدل کت و شلوار زیبا و متفاوت را فراهم کند. دقت داشته باشید می توانید برای این اکسسوری ها از پارچه مکمل استفاده کنید. اگر پارچه اصلی کت و شلوار شما ایستایی لازم برای دوخت اکسسوری را ندارد، بهتر به سراغ پارچه هایی بروید که امکان دوخت مدل های مختلف را به شما می دهد و دست شما را در این زمینه باز می گذارد.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسی-و-اکسسوری-های-ساتن-آمریکایی

یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت اکسسوری پارچه ساتن آمریکایی است. این پارچه بسیار خاص و متفاوت است. از این رو می توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید فرم بدهید. پس می توانید مطمئن باشید این پارچه امکان دوخت مدل های مختلف را به شما می دهد. از طرفی آهار مناسب این پارچه فرم نهایی اکسسوری دوخته شده را به خوبی حفظ می کند و از اجازه خراب شدن و دفرمه شدن را به آن نمی دهد. پارچه ساتن آمریکایی به راحتی شسته می شود و بعد از شستشو چروک زیادی بر روی آن ایجاد نمی شود. از این رو نگرانی از بابت خراب شدن مدل کت و شلوار مجلسی خود نخواهید داشت.

مدل کت و شلوار مجلسی با آستین های خاص

آستین یکی از مهم ترین و اصلی ترین قسمت های لباس است. مدل آستین تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن مدل کت و شلوار مجلسی شما خواهد داشت. از این رو بهتر است نهایت خوش سلیقگی خود را برای این قسمت به کار ببرید. داشتن آستین های زیبا و خاص نیاز به کمی خلاقیت و ایده پردازی دارد. پس بهتر است در انتخاب مدل و پارچه دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید از نتیجه مورد نظر را از آن ها دریافت کنید.

مدل-کت-و-شلوار-مجلسی-با-آستین-های-خاص

برای اینکه بتوانید مدل آستین دلخواه خود را بر روی پارچه پیاده کنید باید به جنس پارچه دقت داشته باشید. پارچه های زیادی در بازار وجود دارند. اما همه آن ها اجازه دوخت مدل های خاص و ژورنالی را به شما نمی دهند. پارچه ساتن آمریکایی یکی از پارچه هایی است که دست شما را برای دوخت انواع مدل های آستین باز می گذارد. با این پارچه می توانید تمامی مدل هایی که مد نظر دارید را بر روی مدل کت و شلوار مجلسی خود پیاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

منبع : 8 مدل کت و شلوار مجلسي با پارچه ساتن آمريکايي + عکس



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afra

پارچه ژاکارد مشکي، کاربردي ترين پارچه بازار

پارچه ژاکارد مشکي، کاربردي ترين پارچه بازار
پارچه ژاکارد مشکي طرح دار با توجه به رنگ محبوب و طرح هاي متنوعي که دارد، در راس ليست مدل هاي پرفروش انواع پارچه ژاکارد قرار مي گيرد. شما مي توانيد مانتوهاي متعددي با طرح هاي مختلف اين پارچه تهيه کنيد.

در سال هاي اخير اگر به بازار پارچه مراجعه کرده باشيد، انواع پارچه ژاکارد بيشترين پارچه اي است که مشاهده خواهيد کرد. حتي در مزون ها نيز بيشتر مانتو و پيراهن هاي مناسب مهماني با مدل هاي مختلف اين پارچه طراحي شدند. در واقع به طور کلي پارچه ژاکارد پارچه اي بسيار متنوع و پرفروش است. اما يکي از مدل هاي اين پارچه از همه پرطرفدارتر است زيرا کاربرد بيشتري در استايل خانم هاي ايراني دارد. پارچه ژاکارد مشکي طرح دار با توجه به رنگ محبوب و طرح هاي متنوعي که دارد، در راس ليست مدل هاي پرفروش انواع پارچه ژاکارد قرار مي گيرد. شما مي توانيد مانتوهاي متعددي با طرح هاي مختلف اين پارچه تهيه کنيد. مخصوصا مانتوهاي شيک مناسب محرم و يا مانتوهاي مجلسي مناسب حضور در مهماني هاي عيد يا عروسي را مي توانيد با اين پارچه بدوزيد.

علاوه بر اين، پارچه ژاکارد مشکي طرح دار مي تواند در طراحي لباس هاي مجلسي نيز براي شما کاربردي باشد. انواع پيراهن هاي کوتاه و بلند زنانه و کت و شلوارهايي که مي توانيد در ميهماني هاي مختلف بر تن کنيد، با پارچه ژاکارد مشکي طرح دار قابل طراحي است. کت هاي اورسايز، کوتاه، بلند و کلاسيک نيز نمونه هاي ديگري هستند که هم در مهماني و هم در استايل روزمره مي توانيد آنها را بپوشيد. در ادامه مطلب قصد داريم بيشتر به پارچه ژاکارد مشکي طرح دار و به طور کلي قيمت پارچه ژاکارد بپردازيم. اگر قصد خريد اين پارچه را داريد يا مايليد بيشتر با آن آشنا شويد، مطالعه ادامه اين مطلب را از دست ندهيد.

با پارچه ژاکارد مشکي طرح دار بيشتر آشنا شويد

پارچه ژاکارد با داشتن ويژگي هاي خاص ظاهري و کيفيت و دوامي که در بافت آن مشاهده مي کنيد، يکي از بهترين انتخاب هاي ممکن براي دوخت لباس هاي مختلف است. در طراحي پارچه ژاکارد مشکي طرح دار، معمولا از زمينه مشکي ساده و الياف ابريشم يا لمه تيره براي نقوش روي آن استفاده مي شود. طرح هاي روي سطح اين پارچه مي تواند برجسته و پفکي يا کاملا ظريف باشد. اما در هر صورت مي بينيد که تمام اين طرح ها در ميان تار و پود پارچه ژاکارد مشکي طرح دار تنيده شده و به هيچ عنوان پس از مدتي استفاده، تغييري نخواهند کرد. به طور معمول انواع پارچه ژاکارد حتي اگر زمينه تيره داشته باشند، همواره درخشش خاص خود را دارد. اين درخشش به دليل استفاده از الياف ابريشم و بافت طرح هاي لمه روي سطح آن است.

با توجه به جنس الياف و کيفيت آنها، وزن و ضخامت پارچه ژاکارد مشکي طرح دار ممکن است در مدل هاي مختلف کاملا متفاوت باشد. به همين دليل در هنگام خريد بايد در نظر داشته باشيد که قصد داريد با اين پارچه چه لباسي بدوزيد. هرچند ايستايي کتي انواع پارچه هاي ژاکارد باعث مي شود کاملا براي دوخت انواع کت، شلوار و مانتوهاي کژوال و مجلسي مناسب باشند. اين پارچه حتي در رنگ مشکي نيز تنوع بي نظيري دارد و اگر علاقه مند به اين رنگ هستيد، مي توانيد با طرح هاي مختلف اين پارچه، استايل هاي مختلفي براي خود بسازيد. در ادامه قصد داريم بيشتر به بيان ويژگي هاي اين پارچه بپردازيم. اگر در مورد قيمت پارچه ژاکارد ابهامي داريد در ادامه به اين موضوع نيز خواهيم پرداخت.

چرا بايد پارچه ژاکارد مشکي طرح دار را بخريم؟

پارچه ژاکارد مشکي، کاربردي ترين پارچه بازار

اگر قرار باشد به قيمت پارچه ژاکارد بپردازيم، احتمالا اين سوال براي شما پيش مي آيد که در ميان تنوع بي نظير پارچه هاي مشکي ساده و طرحدار، چرا بايد پارچه ژاکارد مشکي طرح دار را بخريم؟ يکي از دلايلي که پارچه ژاکارد در سال هاي اخير مورد استقبال بي نظير طراحان و طرفداران مد قرار گرفته است، تنوع بي نظير و فرم اين پارچه است. اگر همچنان در مورد خريد پارچه ژاکارد مشکي طرح دار ترديد داريد، مطالعه ادامه مطلب و آشنايي با ويژگي هاي اين پارچه مي تواند پاسخگوي سوالات مختلف شما در اين مورد باشد.

پارچه ژاکارد مشکي طرح دار، تنوع بالايي دارد

به طور معمول پارچه هاي مشکي تنوع چنداني ندارند و محدود به مدل هاي تک رنگ و ساده يا سوزن دوزي و پارچه هايي مشابه آن هستند. اما يکي از دلايلي که باعث مي شود براي خريد پارچه ژاکارد مشکي طرح دار ترغيب شويد، تنوع طرح اين پارچه است. البته اين تنوع به طراحي روي اين پارچه محدود نمي شود و شما مي توانيد مدل هاي مختلفي از آن را در بازار مشاهده کنيد. پارچه ژاکارد مشکي پفکي، لمه، ويسکوز و مدل هاي مختلفي که در بازار موجود است هر کدام ضخامت، ايستايي و جلوه خود را دارند. هر کدام از اين طرح ها به شما کمک مي کنند مانتويي شيک يا پيراهني خاص براي مهماني داشته باشيد.

پارچه ژاکارد مشکي بادوام است

پارچه هاي مشکي معمولا براي طراحي و دوخت مانتوهاي روزمره مورد استفاده قرار مي گيرند. يعني شما قرار است اين مانتو را به صورت روزانه بپوشيد و به دفعات بشوييد. به همين دليل مهم است که با گذر زمان و استفاده مداوم، رنگ پارچه تغيير نکند. عدم پرزدهي و مقاوت در برابر گلوله گلوله شدن نيز فاکتورهاي مهمي هستند که بايد در هنگام خريد پارچه به آن توجه کنيد. پارچه ژاکارد مشکي طرح دار مقاومت بالايي دارد و رنگ خود را بر اثر شستشو از دست نمي دهد. علاوه بر اين، طرح روي اين پارچه درون آن بافته شده است و در نتيجه در طولاني مدت نه کم رنگ شده و نه دچار پرزدهي مي شود. اين ويژگي بر قيمت پارچه ژاکارد تاثير زيادي دارد.

اين پارچه کاربردهاي مختلفي دارد

اينکه بتوانيد از يک پارچه در دوخت لباس هاي مختلف استفاده کنيد، يکي از بهترين ويژگي هاي آن به حساب مي آيد. پارچه ژاکارد مشکي طرح دار همان پارچه اي است که مي توانيد با طرح هاي متنوع آن هم مانتو، هم پيراهن مجلسي و هم کت و شلوار زنانه بدوزيد. با اندکي خلاقيت با اين پارچه مي توانيد دامن و نيم تنه هاي مجلسي نيز طراحي نماييد. فراموش نکنيد که اين پارچه با رنگ مشکي نه قديمي مي شود و نه ظاهر شيک خود را بر اثر گذر زمان از دست مي دهد. شما مي توانيد تا مدت ها و حتي سالها از پوشيدن اين لباس لذت برده و در هر جمعي بدرخشيد.

مراقبت از اين پارچه آسان است

يکي ديگر از ويژگي هايي که بايد در هنگام خريد پارچه به آن توجه داشته باشيد، روش شستشو و نگهداري از آن است. مخصوصا اگر قصد داريد لباسي را به صورت روزمره بپوشيد، مجبور هستيد آن را مدام بشوييد. بسياري از پارچه ها را بايد با شوينده مخصوص و يا به صورت دستي يا خشکشويي، تميز کنيد. اما شستشوي پارچه ژاکارد مشکي طرح دار دشواري خاصي ندارد و مي توانيد به راحتي آن را با يک شوينده ملايم در ماشين لباسشويي، بشوييد. اين پارچه به دليل داشتن الياف ترکيبي و زمينه اي با رنگ تيره، به ندرت کثيف مي شود و به آساني نيز با يک شستشوي ساده کاملا تميز خواهد شد.

چه فاکتورهايي بر تعيين قيمت پارچه ژاکارد موثر است؟

همانطور که گفتيم، پارچه ژاکارد مشکي طرح دار تنوع بالايي دارد. در نتيجه نمي توانيد انتظار داشته باشيد در تمام بازار با يک قيمت مشابه بتوانيد مدل هاي مختلف اين پارچه را مشاهده و خريداري نماييد. فاکتورهاي مختلفي بر قيمت پارچه ژاکارد موثر است. يکي از اين فاکتورها، الياف به کار رفته در پارچه است. هر چه کيفيت اين الياف بالاتر باشد، قيمت پارچه ژاکارد مورد نظر شما بيشتر خواهد بود. از آنجايي که الياف لمه و طراحي اين پارچه نيز ممکن است در مدل هاي مختلف، متفاوت باشد، طرح پارچه نيز مي تواند بر قيمت پارچه ژاکارد تاثير بگذارد. فاکتور نهايي که بايد آن را در قيمت پارچه ژاکارد دخيل بدانيد، کشور توليد کننده است. پارچه ژاکارد مشکي طرح دار ترک معمولا قيمت بيشتري دارد.

ايده دوخت پارچه ژاکارد مشکي طرح دار

پارچه ژاکارد مشکي، کاربردي ترين پارچه بازار

قصد داريم به شکل کوتاه و مختصر، چند ايده براي استفاده از پارچه ژاکارد مشکي طرح دار به شما بدهيم.

مانتو کتي با پارچه ژاکارد مشکي طرح دار

يکي از بيشترين کاربردهاي پارچه ژاکارد مشکي طرح دار، در طراحي و دوخت مانتو کتي است. همانطور که مي دانيد، در سال هاي اخير مانتوهاي کتي و اورسايز تبديل به ترند جذابي شدند. اين پارچه مي تواند يک مانتو شيک، کاربردي و ساده براي شما بسازد.

پيراهن مجلسي بلند

پارچه ژاکارد مشکي طرح دار ايستايي آهارداري دارد. شما مي توانيد از اين پارچه براي دوخت پيراهن هاي مختلفي استفاده نماييد. پيراهن مجلسي بلند يکي از محبوب ترين مدل هاي لباس مجلسي زنانه است. شما مي توانيد با اين پارچه دامن هاي پرنسسي و پف دار و يا پيراهن هاي A LINE را طراحي نماييد.

کت و شلوار زنانه ژاکارد

اگر به دنبال پارچه اي فوق العاده براي دوخت يک ست کت و شلوار زنانه مجلسي هستيد، پارچه ژاکارد مشکي طرح دار مي تواند يکي از بهترين انتخاب هاي ممکن باشد.

دامن و نيم تنه مجلسي ژاکارد

شما مي توانيد با پارچه ژاکارد مشکي طرح دار انواع دامن هاي پف دار و ماکسي را براي مهماني هاي خود طراحي نماييد. اين دامن ها با يک نيم تنه استايلي خاص و متفاوت براي مهماني هاي شما مي سازند.

منبع : پارچه ژاکارد مشکي، کاربردي ترين پارچه بازار



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afra

 

پارچه بافت لمزور و 6 مدل لباس پاییزه کاربردی با آن

 

پارچه بافت لمزور یکی از جذاب ترین پارچه های پاییزه و زمستانه است. در بافت این پارچه از نخ های لمه به رنگ های طلایی و نقره ای استفاده می شود. نخ های لمه باعث درخشش و براق شدن پارچه شده و جلوه بسیار زیبایی به آن می دهند. پارچه بافت لمزور علاوه بر ظاهر زیبا، بسیار لطیف و راحت است.

شما می توانید از این پارچه برای طراحی انواع استایل های پاییزه و زمستانه جذاب استفاده کنید. پارچه بافت لمزور برای دوخت انواع لباس های یقه اسکی، مانتوهای پاییزه، پیراهن های بلند پاییزه، دامن و بلوز و شلوارهای ست گزینه ایدئالی است. در این مطلب قصد داریم درباره پارچه بافت لمزور و شش مدل لباس پاییزه کاربردی که می توانید با آن بدوزید صحبت کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

پارچه بافت لمزور چیست؟

پیش از معرفی لباس هایی که می توانید با پارچه بافت لمزور بدوزید، بهتر است با ماهیت این پارچه آشنا شوید. پارچه لمزور یکی از اعضای خانواده پارچه های بافتنی است. این پارچه ها با استفاده از فرآیند بافندگی حلقوی تولید می شوند. ذات فرآیند تولید این پارچه ها باعث می شود که کشسانی و انعطاف بالایی داشته باشند. انعطاف پذیری بالای این پارچه ها باعث می شود که راحتی زیادی داشته باشند. بنابراین برای دوخت انواع لباس های جذب پاییزه و زمستانه کاملا مناسب هستند.

پارچه بافت لمزور

در بافت پارچه های لمزور از نخ های لمه استفاده می شود. به همین دلیل ظاهر این پارچه ها بسیار براق و درخشان است. براقیت این پارچه ها باعث می شود که برای دوخت طیف گسترده ای از لباس های خاص پاییزه و زمستانه استفاده شوند. همچنین لطافت این پارچه ها باعث می شود که در زمان دوخت به آستر یا لایی نیاز نداشته باشند. بنابراین شما می توانید به راحتی لباس های جذابی را با این پارچه ها بدوزید.

ویژگی های کاربردی پارچه بافت لمزور

پارچه های بافت لمزور ویژگی های مثبت زیادی دارند. این ویژگی ها باعث می شوند که بتوان از آن ها برای دوخت طیف گسترده ای از لباس های پاییزه استفاده کرد. برخی از ویژگی های کاربردی پارچه لمزور عبارتند از:

  • انعطاف پذیری و کشسانی بالا؛ وجود این ویژگی در پارچه بافت لمزور باعث می شود که لباس های دوخته شده با آن بسیار راحت باشند. همچنین انعطاف پذیری بالای این پارچه ها باعث می شود که به خوبی بر بدن منطبق شوند. در نتیجه برای دوخت لباس های جذب بسیار مناسب خواهند بود.

پارچه لمزور

  • گرما؛ پارچه های بافت لمزور ساختار حلقوی دارند. این پارچه ها دارای منافذی هستند که هوا را به خوبی درون خود حبس می کنند. در نتیجه به خوبی از شما در برابر سرمای هوا محافظت خواهند کرد.
  • نرمی و لطافت؛ پارچه لمزور یکی از لطیف ترین پارچه های بافت موجود در بازار است. نرمی و لطافت این پارچه ها باعث می شود که راحتی پوشش بالایی داشته باشند. همچنین در هنگام دوخت به هیچ گونه آستر یا لایی نیاز نخواهند داشت.
 

 

 

با پارچه بافت لمروز چه لباس هایی بدوزیم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که پارچه بافت لمزور برای دوخت چه لباس هایی مناسب است؟ به طور کلی پارچه های لمزور برای استفاده در فصل های سرد سال طراحی شده اند. این پارچه ها بسیار نرم و لطیف بوده و گرمای بسیار زیادی دارند. بنابراین می توانید با استفاده از آن ها انواع لباس های مخصوص فصل های سرد را بدوزید. در ادامه شش مدل لباس پاییزه کاربردی که می توانید با پارچه لمزور بدوزید را به شما معرفی می کنیم.

یقه اسکی

لباس های یقه اسکی یکی از جذاب ترین لباس های پاییزه هستند. شما می توانید این لباس ها را با پارچه لمزور در رنگ های متنوعی بدوزید. از آن جایی که پارچه لمزور انعطاف زیادی دارد، لباس های یقه اسکی دوخته شده با آن بسیار راحت خواهند بود. همچنین سطح نرم و لطیف این پارچه مانع اذیت شدن پوست بدن شما در حین استفاده از آن ها می شود.خرید پارچه لینن هندی

یقه-اسکی-لمزور

بلوزهای یقه اسکی تهیه شده با پارچه بافت لمزور را می توانید با انواع کت های پاییزه و زمستانه ست کرده و یک استایل رسمی و کلاسیک را طراحی کنید. همچنین می توانید لباس های یقه اسکی با فرم آزاد را با شلوارهای اسپرت ست کرده و یک استایل کژوال جذاب طراحی کنید.

مانتو پاییزه لمزور

مانتوهای پاییزه یکی از کاربردی ترین آیتم های مناسب این فصل هستند. مانتو پوشش غالب خانم های ایرانی است. بنابراین لازم است با تغییر فصل، جنس پارچه های مانتویی هم تغییر کند. پارچه لمزور یکی از گزینه های ایده ئال برای دوخت مدل های مختلف مانتو پاییزه است. از مانتوهای پاییزه دوخته شده با پارچه بافت لمزور می توانید برای طراحی انواع استایل های کژوال و روزمره استفاده کنید.

مانتو-پاییزه-لمزور

پیراهن بلند

پیراهن های بلند هم یکی دیگر از لباس های پاییزه کاربردی هستند که با پارچه بافت لمزور دوخته می شوند. این پیراهن ها ریزش مناسبی داشته و تنخور آن ها بسیار شیک است. اگر در فصل پاییز به مهمانی دعوت شوید، پیراهن های بلند لمزور یکی از بهترین گزینه ها برای پوشیدن خواهند بود. شما می توانید پیراهن های بلند پاییزه را با انواع کت های چرم یا کتان کوتاه ست کنید و یک استایل جذاب پاییزه طراحی کنید.

پیراهن-بلند-پاییزه

بلوز و شلوار

ست های بلوز و شلوار بافت یکی از جذاب ترین آیتم های پاییزه هستند. پارچه های بافت لمزور به دلیل زیبایی و راحتی شان به عنوان یکی از بهترین مواد برای دوخت این لباس ها به شمار می روند. شما می توانید این لباس ها را با کت و پالتوهای ساده ست کرده و یک استایل رسمی طراحی کنید. همچنین پوشیدن این ست ها با انواع پافر و کاپشن به شما کمک می کند تا یک استایل روزمره جذاب داشته باشید.

ست-بلوز-شلوار-زنانه

وست با پارچه لمزور

وست یا جلیقه یکی از پرطرفدار ترین لباس های پاییزه است. وست ها بدون آستین هستند و معمولا برای زیر آن ها از یک پیراهن و یا شومیز شیک استفاده می شود. شما می توانید با پوشیدن یک بلوز بافت چسبان زیر وست خود یک استایل پاییزه جذاب داشته باشید. پارچه لمزور یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت وست است.   وست-با-پارچه-لمزور

کراپ کت لمزور

کراپ کت یکی از لباس های ترند این روزهای بازار است. از پارچه های متنوعی برای دوخت کراپ کت های پاییزه و زمستانه استفاده می شود. در بین همه موارد موجود، پارچه بافت لمزور یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت این لباس پرطرفدار است. شما می توانید کراپ کت لمزور را همراه با یک پیراهن بلند بپوشید و یک استایل پاییزه کلاسیک بسازید. همچنین با پوشیدن کراپ کت دوخته شده با پارچه لمزور همراه با بلوز و شلوار تک رنگ یک استایل کژوال پاییزه خواهید داشت.

کراپ-کت-لمزور

نکات دوخت پارچه های بافت لمزور

شاید در نگاه اول دوخت پارچه های بافتنی سخت به نظر برسد. اما با رعایت نکاتی در زمان برش و دوخت این پارچه ها می توانید لباس های بسیار زیبایی را برای خود بدوزید. برخی از نکات مهمی که باید در هنگام دوخت پارچه بافت لمزور رعایت کنید، عبارتند از:

در برش پارچه بافت لمزور دقت کنید

پارچه بافت لمزور تنها در راستای عرضی کشسانی دارد. بنابراین باید توجه داشته باشید که در هنگام برش پارچه شما در حالت کشش نباشد. در صورتی که پارچه بافت شما در حالت کشش برش بخورد، لباس دوخته شده با آن فرم اصلی خود را از دست داده و تن خور خوبی نخواهد داشت.

به خط راستای الگو دقت کنید

زمانی که الگوی خود را روی پارچه لمزور قرار می دهید، توجه داشته باشید که پارچه صاف، مستقیم و مطابق با خط راستای الگو باشد. اگر پارچه کاملا مستقیم نباشد، لباس شما دچار اعوجاج و ناصافی خواهد شد.

پارچه بافت لمزور

از سوزن مناسب استفاده کنید

پارچه لمزور سطح بسیار نرم و لطیفی دارد. علاوه بر این ضخامت این پارچه اندکی بیشتر از سایر پارچه های متداول مورد استفاده برای دوخت لباس است. بنابراین لازم است برای دوخت این پارچه از سوزنی استفاده کنید که به بافت پارچه آسیب نزند. همچنین سوزن انتخابی شما باید قادر به دوختن پارچه های ضخیم باشد.

به کشسانی پارچه های لمزور توجه کنید

از آن جایی که پارچه بافت لمزور حالت کشسان دارد، ممکن است در حین دوخت زیر چرخ خیاطی کشیده شود. بنابراین توجه داشته باشید که در زمان دوخت پارچه به حالت آزاد قرار دهید و از کشیدن بیش از حد آن جلوگیری کنید.

سخن پایانی

همان طور که دیدید در این مطلب درباره لباس های پاییزه ای که می توان پارچه بافت لمزور دوخت، صحبت کردیم. پارچه های لمزور به دلیل ظاهر جذابی که دارند برا دوخت طیف گسترده ای از لباس های پاییزه و زمستانه مناسب هستند. شما می توانید با استفاده از این پارچه ها انواع مختلف لباس های یقه اسکی، ست های بلوز و شلوار پاییزه، مانتو پاییزه، پیراهن بافت بلند، وست، کراپ کت و … را بدوزید.

این پارچه ها بسیار لطیف و انعطاف پذیر هستند. بنابراین ریزش مناسبی دارند و جلوه جذابی به استایل شما می دهند. اما شاید در نگاه اول دوخت آن ها کمی سخت به نظر برسد. شما می توانید با در نظر گرفتن نکات دوخت این پارچه ها لباس های پاییزه جذابی را بدوزید. فروشگاه اینترنتی پارچه نگار طیف گسترده ای از پارچه های لمزور در رنگ های متنوع و زیبا را در اختیار شما قرار می دهد.

منبع : پارچه بافت لمزور و 6 مدل لباس پاييزه کاربردي با آن



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afra

راهنماي خريد اينترنتي پارچه هاي پرفروش


صنعت مد، فشن و لباس همواره يکي از پرطرفدارترين و پولسازترين مشاغل در دنيا بوده است. نياز انسان به لباس، يک نياز اساسي محسوب مي شود. زيرا انسان ها براي محافظت از گرما و سرما و سلامت پوست، به لباس نياز دارند. در مرحله بعدي، لباس يکي از ابتدايي ترين راه هاي پيوند و ارتباط با ديگران است. در نگاه اول، مخاطب پيش از اينکه صداي شما را بشنود يا حتي به دقت صورت شما را ببيند، لباس شما را مي بيند. يکي از دلايلي که کارمندان و کارگران در سطوح مختلف از رنگ لباس هاي يکسان استفاده مي کنند، اين تاثيرگذاري بزرگ و غيرقابل انکار است. البته سالهاست که ديگر لباس صرفا براي پوشاندن بدن مورد استفاده قرار نمي گيرد. به همين دليل لباس هاي مختلف و ترندهاي مختلف شکل گرفته و به بازار عرضه مي شوند.

اين روزها، پوشيدن يک لباس مناسب مي تواند بيانگر نوع تفکر و جايگاه اجتماعي شما باشد. حتي مي تواند به شکل مستقيم به وضعيت اقتصادي و شغل شما اشاره کند. به همين دليل آنچه که مي پوشيد مي تواند اهميت بسياري داشته باشد. پيشرفت تکنولوژي بر همه جنبه هاي زندگي انسان ها تاثيرگذاشته و اين تاثير را در نوع پوشش و حتي نحوه خريد نيز مي توانيد مشاهده کنيد. با بيشتر شدن مشغله هاي روزمره، خريد اينترنتي جايگاه ويژه اي در زندگي روزمره انسان پيدا کرده است. براي طرفداران مد و استايل و ترندها، خريد اينترنتي پارچه تبديل به امکاني بي نظير شده است. مخصوصا اگر به صورت حرفه اي در اين حوزه مشغول فعاليت باشيد و به دنبال عمده فروشي پارچه در تهران بگرديد. شما مي توانيد با خريد اينترنتي پارچه از يک عمده فروشي پارچه در تهران، روند خريد بهترين پارچه هاي موجود در کشور را براي خود آسان نماييد.

به همين دليل ما قصد داريم در ادامه اين مطلب يک راهنماي جامع براي خريد اينترنتي پارچه به شما ارائه کنيم. اگر طراح يا توليد کننده پوشاک هستيد نيز مطالعه ادامه اين مطلب مي تواند براي شما مفيد باشد. زيرا قصد داريم به شما کمک کنيم بهترين عمده فروشي پارچه در تهران را پيدا کنيد. علاوه بر اين، اگر تصوري نداريد که چه پارچه هايي گزينه بهتري براي خريد عمده هستند، مطالعه اين مطلب مي تواند براي شما کاربردي و الهام بخش باشد. براي آشنايي با روند خريد اينترنتي پارچه از بهترين عمده فروشي پارچه در تهران، مطالعه ادامه اين مطلب را از دست ندهيد.

مزاياي خريد اينترنتي پارچه

شايد اين سوال براي شما پيش بيايد که چرا بايد خريد اينترنتي پارچه انجام دهيم؟ چرا شخصا نبايد به بازار مراجعه کرد و پارچه خريد؟ هر دو روش خريد حضوري و اينترنتي پارچه، مزاياي خود را  دارد. اما اگر يک مادر خانه دار يا خانم شاغل هستيد، احتمالا محدوديت هايي در صرف زمان براي پيدا کردن پارچه مورد نظر خود داريد. اگر در شهر کوچکي ساکن هستيد ممکن است تنوع پارچه هاي موجود نظر شما را جلب نکند. در نتيجه خريد اينترنتي پارچه مي تواند براي شما مزاياي غيرقابل انکاري داشته باشد.

صرفه جويي در زمان

نکته مهمي که بايد براي خريد اينترنتي پارچه در نظر داشته باشيد، سهولت فرآيند اين کار است. بسياري از خانم ها و يا حتي توليد کنندگان پوشاک و خياطان، زمان کافي براي مراجعه به بازار ندارند. ترافيک و نياز به خارج شدن از منزل يا محيط کار، مي تواند خريد پارچه را براي شما بسيار طاقت فرسا و زمان بر نمايد. به اين ترتيب توصيه مي شود در منزل يا محل کار خود بمانيد و بدون نياز به طي کردن مسير با ماشين شخصي يا وسايل حمل و نقل عمومي در سرما يا گرما، خريد خود را انجام دهيد. البته خريد حضوري مي تواند مزاياي بسياري داشته باشد، اما اگر کودکي در منزل داشته باشيد، اين فرآيند طاقت فرسا خواهد شد. به همين دليل به شما توصيه مي کنيم در فضاي آرام منزل خود بمانيد و در هر ساعت از شبانه روز خريد خود را انجام دهيد.

دسترسي به تنوع بالايي از پارچه ها

اگر در يک شهر کوچک ساکن هستيد، خريد اينترنتي پارچه مي تواند براي شما مزاياي بيشتري داشته باشد. خريد اينترنتي پارچه به شما اين امکان را مي دهد که بتوانيد در منزل و شهر خود، فروشگاهي به وسعت يک کشور داشته باشيد. تنوع بي نظير پارچه ها در مراکز استان ها بيشتر است. در نتيجه با پيدا کردن يک عمده فروشي پارچه در تهران، مي توانيد به سادگي به دنيايي از پارچه هاي رنگارنگ دسترسي داشته باشيد. تنوع در پارچه مورد نظر به شما کمک مي کند استايل خاص خود را داشته باشيد و منحصر به فرد به نظر برسيد.

اگر يک توليد کننده پوشاک هستيد، خريد اينترنتي پارچه از عمده فروشي پارچه در تهران مي تواند به شما کمک کند لباس هاي خاص تري توليد و به بازار عرضه کنيد. زيرا پارچه هاي متنوع تر و جديدتري در اختيار خواهيد داشت که در شهر شما موجود نيست.

کاهش هزينه ها

فرض کنيد براي خريد پارچه نياز به گرفتن مرخصي داشته باشيد، بايد هزينه رفت و آمد پرداخت کنيد، ساعت ها در بازار بگرديد و در نهايت نيز پارچه مورد نظر خود را پيدا نکنيد. اگر خريد خود را به زمان ديگري موکول کنيد، در روز ديگري بايد دوباره اين چرخه را تکرار نماييد. اگر به عنوان يک توليد کننده پوشاک نيز فعاليت داريد، بايد ساعت ها وقت صرف کنيد، به بازار عمده فروشي پارچه مراجعه کنيد و در نهايت خريد خود را انجام داده و با باربري و ماشين مناسب آن را به انبار يا توليدي خود انتقال دهيد. بايد گفت با خريد اينترنتي پارچه، هزينه هاي شما را به شکل چشم گيري کاهش مي يابد. نيازي نيست از منزل خارج شويد، به آساني پارچه هاي مختلف را از يک فروشگاه پيدا خواهيد کرد و سفارش خود را در هر ساعتي که مايليد ثبت مي کنيد.

بسياري از فروشگاه هاي آنلاين، خدماتي همچون ارسال رايگان به مشتريان ارائه مي دهند. به اين ترتيب مي توانيد با صرف کمترين زمان و پول، خريد خود را انجام دهيد. خريد از عمده فروشي پارچه در تهران نيز مي تواند براي توليد کنندگان پوشاک بسيار مقرون بصرفه باشد. زيرا مي توانيد در يک سفارش، پارچه هاي مختلف با تنوع بالا را خريداري نماييد. خريد از يک فروشگاه معتبر، از جهات مختلف مي تواند در کاهش هزينه هاي شما موثر باشد. اگر همچنان در مورد خريد اينترنتي پارچه مردد هستيد، مطالعه ادامه اين مطلب مي تواند براي شما مفيد و راهگشا باشد.

8 نکته براي خريد اينترنتي پارچه


در مورد مزاياي خريد اينترنتي پارچه صحبت کرديم و احتمالا تا اين قسمت قانع شديد که اين روش خريد مي تواند از جهات مختلف بسيار مقرون بصرفه باشد. اما براي داشتن يک خريد موفق و رضايت بخش، بايد نکات ديگري را به خاطر داشته باشيد. زيرا خريد اينترنتي پارچه به طور ناگهاني و از فروشگاه هاي تازه کار و نامعتبر، مي تواند احتمال خطا و حتي کلاهبرداري را بالا ببرد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به بيان 8 نکته کاربردي براي خريد اينترنتي پارچه بپردازيم. هر يک از اين نکات مي تواند به شما کمک کند خريد خود را به نحو احسن از يک عمده فروشي پارچه در تهران انجام دهيد. پس با ما همراه باشيد و اين نکات مهم و جزئي را جدي بگيريد.

پيش از خريد اينترنتي پارچه، مدل لباس را انتخاب کنيد

توصيه مي کنيم براي دوخت يک لباس مراحلي را براي خود در نظر بگيريد و اين مراحل را به ترتيب انجام دهيد. اگر در ذهن خود يک مانتو، کت يا پيراهن مجلسي داريد، بهتر است قبل از هر کاري ابتدا مدل مورد نظر خود را پيدا کنيد. انتخاب مدل مي تواند تاثير زيادي بر جنس و ايستايي پارچه اي که قصد خريد آن را داريد بگذارد. به عنوان مثال، براي يک پيراهن مجلسي با دامن بلند و دنباله دار، به پارچه اي ريزش دار نياز داريد. اما اگر قرار است قد پيراهن شما کمي کوتاه تر باشد، پارچه هاي داراي ايستايي براي شما مناسب تر خواهند بود.

در انتخاب مدل مانتو نيز مدل آستين آن و يا تزئينات و خرجکاري که روي آن استفاده شده، مي تواند در انتخاب نهايي پارچه بسيار تعيين کننده باشد. شکل ظاهري پارچه، سادگي، طرح، رنگ و ... را نيز بايد در اين مرحله مشخص نماييد. اين کار به شما کمک مي کند در هنگام جستجو براي خريد اينترنتي پارچه، دامنه جستجو را محدود کرده و گزينه هاي بهتر و مناسب تري پيدا کنيد.

پارچه مناسب با مدل لباس را بيابيد

در مرحله اول شما مدل لباس مورد نظر خود را انتخاب کرديد و زمان آن رسيده که به دنبال پارچه مناسب آن بگرديد. در بسياري از موارد تشخيص نوع ساتن يا کرپي که در طراحي يک لباس به کار رفته، مي تواند دشوار باشد. به همين دليل توصيه مي شود با يک خياط يا فروشنده پارچه فروشي مشورت نماييد. بسياري از مدل ها نيز نياز به آستر کشي دارند و احتمالا شما به عنوان يک مبتدي، آشنايي چنداني با پارچه هاي مناسب آستر کشي نداريد.

در مورد ويژگي هاي پارچه اطلاعات کسب کنيد

يکي ديگر از مزاياي خريد اينترنتي پارچه اين است که شما بي نهايت وقت داريد تا بتوانيد با دقت و وسواس، پارچه مورد نظر خود را انتخاب کنيد. اگر در مرحله قبل متوجه شديد چه پارچه اي بيشتر براي لباس مورد نظر شما مناسب است، حالا وقت آن رسيده که در مورد آن اطلاعات کسب کنيد. اينکه پارچه دچار آبرفت يا اتو رفت مي شود، يکي از مهمترين اطلاعاتي است که بايد در مورد يک پارچه بدانيد. زيرا در صورت آبرفت يا اتو رفت ممکن است ابعاد پارچه شما تغيير کند و نياز باشد از ابتدا مقدار بيشتري از پارچه تهيه کنيد.

ويژگي هاي همچون چروک پذيري و رنگ دهي نيز اهميت بسياري دارد. به عنوان مثال اگر قصد داريد پارچه اي براي استفاده روزمره يا مجلسي انتخاب کنيد، بايد در برابر چروک مقاومت داشته باشد. در غير اين صورت در تمام لحظات حضور در محيط کار يا مهماني، بايد نگران چروک لباس خود باشيد. ميزان رنگ دهي پارچه نيز بر کيفيت آن و فرآيند شستشويش تاثيرگذار خواهد بود.

چندين فروشگاه و قيمت را چک کنيد

حالا که پارچه مورد نظر خود را انتخاب کرديد و با ويژگي هاي آن آشنا شديد، مي توانيد مدل هاي مرغوب و نامرغوب آن را تشخيص دهيد. در نتيجه همچون يک پارچه شناس حرفه اي مي توانيد مشخص کنيد چه فروشگاهي گران فروشي مي کند و کدام فروشگاه قيمتي متناسب با کيفيت پارچه ارائه مي دهد.

يکي از مزاياي خريد اينترنتي پارچه اين است که شما مي توانيد به راحتي در خانه بنشينيد و قيمت پارچه مورد نظر خود را از چندين فروشگاه بگيريد و با هم مقايسه کنيد. اين نکته مي تواند براي توليد کنندگان پوشاک که قصد خريد از عمده فروشي پارچه در تهران را دارند، بسيار حائز اهميت باشد. مقايسه قيمت ها به شما کمک مي کند بهترين کيفيت پارچه را با کمترين قيمت ممکن تهيه کنيد.

براي خريد اينترنتي پارچه يک فروشگاه معتبر بيابيد

احتمالا اگر به دنبال عمده فروشي پارچه در تهران هستيد يا قصد خريد اينترنتي پارچه را داريد، فروشگاه هاي مختلفي در اينترنت پيدا کرديد. ابدا خريد از هر فروشگاهي را به شما توصيه نمي کنيم. پيدا کردن يک فروشگاه معتبر پارچه فروشي آنلاين ممکن است اندکي دشوار باشد اما مي تواند تضمين کننده کيفيت خريد شما باشد. به اين صورت که اگر يک بار بتوانيد يک فروشگاه مناسب و معتبر پيدا کنيد، براي خريدهاي بعدي دچار مشکل نخواهيد شد.

فروشگاه هاي معتبر خدمات مختلفي را به شما ارائه مي کنند. در گام اول تنوع بالايي از پارچه هاي مختلف را در اختيار شما قرار مي دهند. در مرحله بعدي شما مي توانيد از تجربيات و مشاوره هاي فروشندگان حرفه اي اين فروشگاه استفاده نماييد. در گام بعدي با ارائه تصاوير و مشخصات دقيق، به شما کمک مي کنند تجربه اي مشابه خريد حضوري داشته باشيد. در نهايت نيز ضمانت خريد باکيفيت و ارزان و ارسال امن کالا را به مشتريان خود ارائه مي دهند.

به عکس پارچه دقت کنيد

اگر نمي دانيد چطور مي توانيد براي خريد اينترنتي پارچه يک فروشگاه معتبر پيدا کنيد، توصيه مي کنيم به سايت يا صفحات مجازي فروشگاه مد نظر خود بيشتر توجه کنيد. يک فروشگاه معتبر مسير خريد اينترنتي پارچه را براي مشتريان خود آسان مي کند. با ارائه عکس هاي دقيق با نور مناسب، تجربه خريدي مطمئن و دقيق را به شما مي دهند. به اين ترتيب اگر قصد خريد پارچه از عمده فروشي پارچه در تهران را داريد يا به دنبال خريد اينترنتي پارچه هستيد، به شما توصيه مي کنيم به عکس هايي که فروشنده ارائه مي کند، توجه کنيد.

در هنگام خريد اينترنتي پارچه عکس هاي موجود در سايت يا صفحات اجتماعي فروشگاه بايد نور خوبي داشته باشد. جزئيات رنگ و طرح پارچه بايد به طور کامل مشخص باشد. ابعاد، ميزان لطافت و ايستايي پارچه نيز بايد در عکس ها قابل ديدن باشد. اگر ويديويي از پارچه در سايت فروشنده موجود است، با دقت آن را تماشا کنيد. تمام اين امکانات براي اين به شما ارائه مي شود که بتوانيد در خريد اينترنتي پارچه نيز احساسي مشابه خريد حضوري داشته باشيد و با کمترين شک و ابهام خريد خود را انجام دهيد.

در مورد جزئيات پارچه سوال بپرسيد

اگر در خريد پارچه مبتدي هستيد، از پرسيدن سوال در هنگام خريد اينترنتي پارچه نترسيد. فروشگاه هاي معتبر به طور معمول در هنگام خريد به شما مشاوره هاي مختلفي مي دهند. شما به عنوان مشتري حق داريد آگاهانه خريد خود را انجام دهيد. در نتيجه مي توانيد در مورد ابعاد، آبرفت، اتو رفت، ايستايي، ضخامت و کاربرد پارچه از فروشنده سوال بپرسيد. در بسياري از موارد عکس پارچه نمي تواند اطلاعات دقيق از ميزان چروک پذيري، بدن نمايي يا وزن يک پارچه به شما بدهد. يک فروشگاه اينترنتي پارچه حرفه اي، تمام اين اطلاعات را در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد. مخصوصا اگر قصد خريد از عمده فروشي پارچه در تهران را داريد، بايد از فروشنده مشورت بيشتر بگيريد.

با سياست هاي ارسال و مرجوعي آشنا شويد

اشاره کرديم که خريد اينترنتي پارچه مي تواند راه حل خوبي براي کاهش هزينه ها و اتلاف وقت باشد. در نتيجه اگر فروشگاهي ارسال رايگان دارد، مي توانيد آن را به عنوان يک نکته مثبت و مهم در نظر بگيريد. زيرا به اين ترتيب مي توانيد بدون هيچ هزينه اضافه، پارچه مورد نظر خود را خريداري کنيد.  نوع بسته بندي که يک فروشگاه در هنگام خريد اينترنتي پارچه به شما ارائه مي دهد نيز اهميت بالايي دارد. زيرا تضمين کننده ارسال صحيح و سالم پارچه به شما خواهد بود.

در مرحله بعد، بايد بدانيد در چه شرايطي مي توانيد پارچه را مرجوع کنيد. بسياري از فروشگاه ها، قانون مرجوعي و تعويض پارچه را ندارند. بعضي از فروشگاه ها نيز در صورت عدم رضايت يا مغايرت مشخصات پارچه، به راحتي جنس فروخته شده را از شما پس گرفته يا تعويض مي کنند. آشنايي با اين سياست هاي مهم در هنگام خريد، به شما کمک مي کند خريدي مطمئن و رضايت بخش داشته باشيد. توصيه مي کنيم در هنگام خريد اينترنتي پارچه، اين نکته را حتما مد نظر داشته باشيد تا پس از رسيدن پارچه به دستتان، بتوانيد با خيال آسوده به تعويض يا بازگشت آن در صورت عدم رضايت، فکر کنيد.

راهنماي خريد از عمده فروشي پارچه در تهران


بسياري از توليد کنندگان عمده پوشاک در سراسر ايران، ترجيح مي دهند پارچه هاي مورد نظر خود را از عمده فروشي پارچه در تهران تهيه کنند. به دليل اينکه تهران پايتخت ايران است، بسياري از پارچه هاي جديد، شيک و لوکس ابتدا به اين شهر وارد مي شود. اين شهر بازارهاي مخصوص متعددي دارد که مي توانيد براي خريد عمده پارچه به آنها مراجعه کنيد. البته در سالهاي اخير خريد از عمده فروشي پارچه در تهران بسيار آسان تر شده است، زيرا بسياري از فروشگاه هاي معتبر و قديمي، اقدام به ارائه خدمات آنلاين کردند و شما مي توانيد خريد اينترنتي پارچه عمده خود را به آساني از اين فروشگاه ها انجام دهيد. در ادامه قصد داريم چند نکته کوتاه و مختصر که بايد در هنگام خريد از عمده فروشي پارچه در تهران را به خاطر داشته باشيد، به شما يادآوري کنيم.

از پارچه هاي ترند غافل نشويد

اگر قصد خريد از يک عمده فروشي پارچه در تهران را داريد، ممکن است با مراجعه به فروشگاه با پارچه اي جديد مواجه شويد. اگر اين پارچه را در مقدار زياد با تنوع بالا در بازار مشاهده کرديد، مي توانيد در نظر بگيريد که اين پارچه يک پارچه ترند محسوب مي شود. در واقع در بسياري از مواقع، عمده فروشي هاي پارچه در تهران مي توانند تاثير بسياري در تغيير ترندهاي صنعت پوشاک داشته باشند. با واردات تعداد زياد يا مدل جديدي از يک پارچه، طراحان اقدام به خريد و ابراز خلاقيت مي کنند.

به اين ترتيب مشاهده مي کنيد ناگهان جذاب ترين لباس هاي فصل با پارچه تدي يا ژاکارد چاپي به بازار عرضه شدند. اگر بتوانيد پارچه هاي ترند را پيش از همه گير شدن شناسايي کنيد، مي توانيد به عنوان يک فروشنده، سود بيشتري کسب نماييد. البته فراموش نکنيد، شما هم اگر يک توليدي بزرگ داريد، مي توانيد نبض بازار را در دست بگيريد و يک مدل پارچه يا لباس را تبديل به ترند روز نماييد.

سليقه مشتريان خود را بشناسيد

يکي از مهمترين کارهايي که بايد قبل از مراجعه به عمده فروشي پارچه در تهران براي خريد پارچه در مقياس بالا انجام دهيد، شناختن سليقه مشتريان است. در نکته قبلي اشاره کرديم که شناسايي پارچه هاي ترند مي تواند به شما کمک کند خريد و توليد موفق تري داشته باشيد. اما بايد در نظر بگيريد آيا مشتريان فعلي شما، ترند جديد را مي پسندند؟ به عنوان مثال اگر براي دختران نوجوان لباس طراحي و توليد مي کنيد، پارچه ترندي مانند ژاکارد يا پارچه شانل مناسب شما نيست. در مقابل اگر مشتريان شما خانم هاي ميانسال هستند، بهترين گزينه براي شما، خريد عمده مدل هاي مختلف پارچه ژاکارد است.

به تنوع پارچه ها توجه کنيد

خريد از عمده فروشي پارچه در تهران مي تواند فرآيند خريد را براي شما آسان و مقرون بصرفه نمايد. اما اگر فروشگاه مورد نظر شما تنوع بالايي از پارچه ها را ارائه دهد، اين فرآيند براي شما آسان تر و ارزان تر خواهد شد. به اين ترتيب که با صرف وقت کمتري، مي توانيد مدل هاي مختلفي از پارچه هاي متنوع را ببينيد و خريداري کنيد. براي ارسال پارچه به انبار يا توليدي خود نيز مي توانيد تنها با يک بار هزينه حمل و نقل، تعداد و مدل هاي مختلفي پارچه تهيه کنيد. در نتيجه ارائه تنوع بالاي پارچه مي تواند يکي از ويژگي هاي فروشگاه معتبري باشد که قصد خريد عمده پارچه را از آن داريد.

هزينه هاي خود را کاهش دهيد

اگر يک توليد کننده تازه کار هستيد، بايد به اشکال مختلف هزينه هاي خود را کاهش دهيد. در هنگام مراجعه به عمده فروشي پارچه در تهران مي توانيد از حمل و نقل عمومي استفاده کنيد. با خريد اينترنتي پارچه از فروشگاه هاي معتبر مي توانيد هزينه حمل و نقل و پيدا کردن پارچه دلخواه را تا حد زيادي کاهش دهيد. با پيدا کردن يک فروشگاه معتبر، هم مي توانيد پارچه هاي متنوع را با متراژ کمتر تهيه کنيد و هم از مشاوره با فروشندگان خبره اين فروشگاه ها بهره مند شويد. در نهايت نيز مي توانيد با تبديل شدن به مشتري هميشگي يک فروشگاه از تخفيفات گاه به گاه آن استفاده کنيد و با سرعت بيشتري سفارشات خود را ثبت کرده و تحويل بگيريد.

به برند پارچه توجه کنيد

اگر قصد خريد از عمده فروشي پارچه در تهران را داريد، بايد مانند يک پارچه شناس وارد بازار شويد. اين کار به شما کمک مي کند بتوانيد در يک نگاه پارچه مورد نظر خود را از نظر کيفيت شناسايي کنيد و با بهترين قيمت آن را خريداري نماييد. در کنار آشنايي با ويژگي هاي يک پارچه مانند آبرفت، اتو رفت، جنس الياف و ... بايد با برند و کشور توليد کننده آن نيز آشنا باشد. برند و کشور توليد کننده يک پارچه مي تواند اطلاعات ناگفتني بسياري را به شما بدهد. به اين ترتيب مي توانيد تنها با پرسيدن کشور توليد کننده يا برند پارچه، اطلاعات زيادي در مورد جنس و قيمت پارچه کسب کنيد. اين نکته در هنگام خريد اينترنتي پارچه نيز براي شما کاربردي خواهد بود.

با بهترين پارچه ها براي خريد عمده آشنا شويد

تا اين قسمت مطلب سعي کرديم شما را با نکاتي که بايد در هنگام خريد اينترنتي پارچه يا خريد از عمده فروشي پارچه در تهران در نظر داشته باشيد، آشنا کنيم. اگر درباره پارچه ها اطلاعات چنداني نداريد و در اين حوزه تازه کار محسوب مي شويد، احتمالا نمي دانيد چه پارچه اي مناسب دوخت چه لباسي است. اگر يک توليد کننده تازه کار پوشاک هستيد احتمالا با پارچه هاي پرکاربرد و پرفروش بازار آشنايي نداريد. به همين دليل ما قصد داريم در ادامه مطلب به معرفي چند پارچه براي خريد عمده بپردازيم. به همين دليل اگر به دنبال يک پارچه خوب و زيبا براي دوخت مانتو يا پيراهن مجلسي هستيد، مطالعه ادامه مطلب مي تواند براي شما کاربردي باشد. البته اگر به عنوان يک توليد کننده تازه کار مايليد با بهترين پارچه ها براي خريد عمده آشنا شويد، مطالعه ادامه اين مطلب براي شما ضروري است.

پارچه ژاکارد

قصد داريم در ابتداي ليست بهترين پارچه ها براي خريد عمده، به پارچه ژاکارد بپردازيم. اين پارچه يکي از پرفروش ترين پارچه هاي موجود در بازار است. فرقي نمي کند براي استفاده شخصي قصد خريد پارچه داريد يا به عنوان يک مزون دار و طراح لباس به بازار مراجعه کرديد. دنياي رنگارنگ پارچه هاي ژاکارد، مي تواند نظر هر کسي را به خود جلب کند و پاسخگوي هرگونه نياز شما باشد. يکي از دلايلي که اين پارچه را در ليست بهترين پارچه ها براي خريد عمده قرار داديم، تنوع بالاي آن است. شما مي توانيد انواع پارچه ژاکارد مانتويي، ساده، لمه، ترک، مجلسي و چاپي را در بازار مشاهده کنيد. اين تنوع فوق العاده به شما اين امکان را مي دهد که بتوانيد از اين پارچه براي طراحي لباس هاي مختلفي استفاده نماييد. به عنوان مثال، با يک مدل پارچه ژاکارد مناسب شما مي توانيد مانتو، پيراهن، دامن و کت بدوزيد.

علاوه بر اينکه اين پارچه بسيار کاربردي است و در دوخت لباس هاي زيادي به کار مي آيد، شما مي توانيد مدل هاي مختلف آن را با قيمت هاي مختلف تهيه کنيد. به همين دليل اگر قصد خريد از عمده فروشي پارچه در تهران را داريد، مي توانيد تنوع بالايي از اين پارچه را با قيمت هاي مختلف در بازار مشاهده کنيد. اين کار به شما به عنوان خريدار و توليد کننده لباس اين امکان را مي دهد که بتوانيد با بودجه مورد نظر خود، پارچه هاي متنوعي تهيه کنيد. پارچه هاي متنوع نيز امکان کافي را براي شما فراهم مي کنند تا بتوانيد خلاقانه عمل کنيد و لباس هايي طراحي کنيد که مشابه کمتري در بازار دارند.

انواع پارچه کرپ

يکي از مهمترين پارچه هايي که نامش در ليست بهترين پارچه ها براي خريد عمده مي درخشد، پارچه کرپ است. اين پارچه نيز تنوع بسيار بالايي دارد و طبعا بسيار پرفروش و کاربردي است. پارچه کرپ مدل هاي مختلفي مانند کرپ باربي، مازراتي و کنزو دارد. هر کدام از اين مدل ها با الياف خاصي توليد شده و قيمت خود را دارند. به طور کلي خانواده پارچه هاي کرپ براي دوخت مانتو و کت و شلوار زنانه بسيار مورد استفاده قرار مي گيرند. اما شما مي توانيد از مدل هاي باکيفيت آن براي دوخت لباس مجلسي و انواع پيراهن هاي رسمي نيز استفاده کنيد. به عنوان مثال، پارچه کرپ کنزو يکي از گران ترين و بادوام ترين مدل هاي پارچه کرپ است. از اين پارچه معمولا براي دوخت لباس هاي گرانقيمت و لوکس استفاده مي شود. اين پارچه بر اثر استفاده و شستشو هيچ تغييري در رنگ و بافت نخواهد داشت.

پارچه کرپ پرکاربرد ديگري که به شما به عنوان يک توليد کننده پوشاک توصيه مي کنيم، پارچه کرپ مازراتي است. اين پارچه با رنگبندي بي نظيري که دارد گزينه اي عالي براي دوخت انواع مانتو و کت زنانه است. اگر قصد خريد اين پارچه از عمده فروشي پارچه در تهران را داريد، بايد بدانيد قيمت آن نيز در مقايسه با بسياري از پارچه ها، کاملا مناسب است. البته توجه کنيد، همواره خريد پارچه ارزان قيمت به منزله سود بيشتر نيست. الياف به کار رفته و کشور توليد کننده يک پارچه تاثير بسياري در تعيين قيمت آن دارند. استفاده از پارچه باکيفيت شايد اندکي از سود شما کم کند اما شما را تبديل به يک برند امن و قابل اطمينان در صنعت توليد پوشاک خواهد کرد.

پارچه کتان گاباردين

بيشتر افرادي که قصد خريد از عمده فروشي پارچه در تهران را دارند، توليد کنندگان مانتو و شلوار زنانه هستند. بسياري از خانم ها حتي اگر کارمند نباشند، ترجيح مي دهند براي فعاليت هاي روزمره خود، مانتو و شلوار ست بپوشند. به همين دليل شما به عنوان يک توليد کننده بايد به دنبال پارچه اي بصرفه، اقتصادي، شيک و بادوام براي دوخت چنين لباس هايي باشيد. به همين دليل پارچه کتان گاباردين يکي از بهترين پارچه ها براي خريد عمده محسوب مي شود. اين پارچه با ظاهري ساده و شيک و بافتي بادوام با طرح جناقي، يکي از بهترين گزينه هاي ممکن براي دوخت پوشاک اداري زنانه است.

شلوارهاي پارچه اي و دامن هاي ساده و رسمي نيز در ميان خانم ها بسيار محبوب هستند. شما مي توانيد از پارچه کتان گاباردين براي دوخت انواع شلوار زنانه، دامن، کت رسمي و حتي کراپ کت هايي که اين روزها مد شدند، استفاده نماييد. پارچه گاباردين بسيار بادوام بوده و بر اثر استفاده تغيير رنگ نداده و گلوله گلوله نمي شود. مدل هاي پشمي و نخي اين پارچه مي تواند تمام نيازهاي شما را براي فصل پاييز و تابستان برطرف کند. فراموش نکنيد اگر قصد خريد اينترنتي پارچه کتان گاباردين را داريد، اين پارچه با توجه به اليافي که در بافتش به کار رفته است، مي تواند ضخيم و سنگين يا نازک و سبک باشد. اين الياف در تعيين کيفيت و قيمت نهايي پارچه نيز تاثير بسياري دارند.

پارچه نخي گلدار

اگر در ميان ليست بهترين پارچه ها براي خريد عمده به دنبال يک پارچه خنک و پرفروش هستيد، به شما پارچه نخي گلدار را توصيه مي کنيم. اين پارچه، پارچه اي بي رقيب براي دوخت لباس هاي خنک و رنگارنگ تابستانه است. در بسياري از موارد، از پارچه نخي گلدار براي دوخت لباس هاي راحتي خانگي، انواع دامن، شوميز و گاها مانتو استفاده مي شود. شما مي توانيد با انتخاب يک طرح مناسب از اين پارچه، لباس هاي مختلفي با آن براي فصل گرما بدوزيد. پارچه نخي گلدار با الياف پنبه توليد مي شود که تنفس پذيري بسيار عالي دارند. الياف پنبه ضد حساسيت هستند و در نتيجه شما مي توانيد از اين پارچه براي دوخت لباس کودک نيز استفاده نماييد. علاوه بر اين ها، اين پارچه جاذب رطوبت است و موجب کاهش تعريق شما در روزهاي گرم بهار و تابستان مي شود.

اگر قصد خريد اينترنتي پارچه نخي را داريد يا مايليد براي خريد آن به يک عمده فروشي پارچه در تهران مراجعه کنيد، فراموش نکنيد به الياف پارچه توجه بسياري داشته باشيد. بسياري از پارچه هاي موجود در بازار با نام نخي شناخته مي شوند اما از الياف ترکيبي توليد مي شوند. الياف به کار رفته در اين پارچه مي تواند تاثير بسيار در دوام، خنکي و قيمت آن داشته باشد.

پارچه مخمل سوزن دوزي

همواره که نبايد براي خريد از عمده فروشي پارچه در تهران به دنبال پارچه هاي ساده و همه پسند باشيد. همانطور که اشاره شد براي توليد عمده يک محصول شيک و پرطرفدار، به پارچه هاي ترند نيز نياز دارد. يک پارچه نفيس و بسيار شيک و زيبا در ليست بهترين پارچه ها براي خريد عمده مي درخشد. اين پارچه، پارچه مخمل سوزن دوزي است. اين پارچه چشم نواز و لوکس مي تواند يکي از بهترين انتخاب هاي طراحان براي توليد انواع کت، مانتو، وست و حتي لباس هاي مجلسي باشد. اين پارچه با زمينه مخمل و سوزن دوزي هايي از جنس ابريشم و لمه، چشم هر بيننده اي را به خود جلب مي کند.

شما مي توانيد از اين پارچه زيبا در فصل بهار و تابستان بدون آستر کشي براي دوخت مانتو و وست استفاده نماييد. در فصول سرد نيز با يک آستر کشي مناسب، کتي ايدئال و زيبا براي روزهاي سرد خواهيد داشت. با اندکي خلاقيت مي توانيد با پارچه مخمل سوزن دوزي، پيراهن هاي کژوال مناسب مهماني نيز طراحي نماييد.

پارچه وال خامه دوزي طرحدار

اگر توليد کننده مانتوهاي زنانه هستيد يا شخصا به دنبال پارچه اي زيبا براي دوخت مانتو تابستان خود مي گرديد، به شما پارچه وال خامه دوزي طرحدار را توصيه مي کنيم. اين پارچه يکي از راحت ترين و زيباترين پارچه هايي است که در ليست بهترين پارچه ها براي خريد عمده خواهيد ديد. پارچه وال خامه دوزي طرحدار همانطور که از نامش پيداست، زمينه اي از پارچه وال دارد. اين پارچه ساده در اختيار ماشين هاي پيشرفته چاپ قرار گرفته و طرح هاي بسيار زيبايي روي آن چاپ شده است. سپس روي اين طرح ها با الياف مصنوعي و پنبه، خامه دوزي هايي انجام شده است. اين خامه دوزي ها معمولا داراي الگوهايي متقارن هستند که توسط دستگاه هاي پيشرفته روي اين پارچه دوخته مي شوند. خامه دوزي فرمي شبيه به گلدوزي دارد اما ساده و تک رنگ است.

اگر قصد خريد اينترنتي پارچه وال خامه دوزي طرحدار را داريد، توصيه مي کنيم به ميزان آبرفت و اتو رفت آن دقت کنيد. براي خريد اين پارچه از يک عمده فروشي پارچه در تهران نيز توصيه مي شود که به کيفيت چاپ پارچه توجه نماييد. در نظر داشتن اين نکات به شما کمک مي کند خريدي رضايت بخش داشته باشيد.

پارچه ساتن طرحدار

تا اين قسمت در در ليست بهترين پارچه ها براي خريد عمده، به پارچه هاي بسيار متنوعي پرداختيم. در اين ليست شما با پارچه هاي نفيس و کاربردي براي دوخت مانتو، لباس مجلسي و حتي لباس راحتي آشنا شديد. در پايان اين ليست قصد داريم به يکي از بهترين پارچه براي خريد عمده بپردازيم. پارچه ساتن طرحدار يکي از بهترين پارچه هايي است که شما مي توانيد از يک عمده فروشي پارچه در تهران خريداري نماييد. اين پارچه گزينه اي عالي براي دوخت لباس خواب، لباس هاي راحتي مناسب منزل و حتي شوميز و پيراهن هاي مناسب مهماني است.

 

در حقيقت اين پارچه يکي از زيباترين، متنوع ترين و کاربردي ترين پارچه هايي است که توليد کنندگان پوشاک مي توانند اقدام به خريد و طراحي لباس با آن نمايند. در هنگام خريد اينترنتي پارچه ساتن طرحدار، تنها کافي است به کيفيت الياف، چاپ و ميزان آبرفت احتمالي آن توجه کنيد.

منبع : راهنماي خريد اينترنتي پارچه هاي پرفروش



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afra

 

7 مدل کت و شلوار زنانه با پارچه کرپ کنزو

 

همه خانم هاي شيک پوش به خوبي مي دانند که ظاهر و استايلشان چقدر در روابط اجتماعي آن ها اهميت دارد. آن ها معتقدند زماني که در يک جمع دوستانه و يا کاري قرار مي گيرند، اولين چيزي که توجه مخاطب را جلب مي کند، استايل و ظاهرشان است. از اين رو همه خانم سعي دارند تا هميشه زيبا و آراسته به نظر برسند. آيتم هاي زيادي در دنياي مد و فشن امروز وجود دارد که مي تواند به خوش لباس بودن شما کمک کند. اما در اين ميان آيتم هايي وجود دارند که مي توانيد از آن ها استفاده بيشتري ببريد. يکي از اين آيتم ها ست هاي کت و شلوار زنانه هستند. با داشتن يک مدل کت و شلوار زنانه از جنس پارچه کرپ کنزو مي توانيد مطمئن باشيد که صاحب يک استايل بي نظير و جذاب شديد.

 

مزاياي پارچه کرپ کنزو براي دوخت کت و شلوار

مزاياي-پارچه-کرپ-کنزو-براي-دوخت-کت-و-شلوار

براي داشتن يک مدل کت و شلوار زنانه زيبا بايد به جنس پارچه آن توجه زيادي داشته باشيد. پارچه کرپ کنزو ويژگي هايي دارد که آن را به يک پارچه فوق العاده براي دوخت مدل کت و شلوار زنانه تبديل کرده است. در ادامه اين ويژگي ها را با هم مي بينيم.

  • زيبايي ظاهري خاص
  • کيفيت بي نظير
  • ايستايي منحصر به فرد
  • امکان دوخت مدل هاي متنوع
  • چروک پذيري بسيار کم
  • لطافت زياد
  • خوش دوخت
  • ثبات رنگي بالا

چند مدل کت و شلوار زنانه جذاب با پارچه کرپ

با توجه به نکات گفته شده به خوبي متوجه شديد که پارچه کرپ کنزو يکي از ايدئال ترين پارچه ها براي دوخت مدل کت و شلوار زنانه است. در ادامه با چند مدل کت و شلوار زنانه زيبا آشنا خواهيم شد. شما مي توايند با ايده گرفتن از اين مدل ها چندين کت و شلوار زنانه جذاب براي خود طراحي کنيد.

مدل کت و شلوار زنانه زيبا با يقه انگليسي

استايل هاي ساده و کژوال از جمله استايل هاي محبوب در ميان خانم ها هستند. يکي از زيباترين و ساده ترين مدل هاي کت و شلوار زنانه ست هايي هستند که در آن ها از يقه انگليسي استفاده شده است. يقه انگليسي از پرطرفدارترين يقه ها است. اين يقه مي تواند استايل شما را زيباتر کند. براي جذاب تر شدن استايل خود مي توانيد از جيب يا کمربند در کت خود استفاده کنيد. مي توانيد با استفاده از کفش هاي پاشنه بلند و يا صندل هاي پاشنه دار، استايل خود را تکميل کنيد. اما بايد دقت داشته باشيد که براي دوخت اين يقه بايد از پارچه اي استفاده کنيد که ايستايي خوبي دارد. دوخت يقه انگليسي با پارچه هاي ريزش دار و لخت نتيجه خوبي به شما نمي دهد.

مدل-کت-و-شلوار-زنانه-زيبا-با-يقه-انگليسي

پارچه کرپ کنزو به دليل ايستايي خوبي که دارد مي تواند بهترين گزينه براي دوخت اين مدل کت و شلوار زنانه باشد. اکثر خياطان و طراحان لباس معتقد هستند که دوخت يقه انگليسي نياز به مهارت بالايي دارد.  پارچه کرپ کنزو يک پارچه خوش دوخت و خوش اتو است. به همين دليل مي تواند کار شما را براي دوخت اين مدل کت و شلوار زنانه بسيار راحت کند.

 

کت و شلوارهاي زنانه خاص با نواردوزي هاي زيبا

يکي از چيزهايي که مي تواند مدل کت و شلوار زنانه شما را از يک ست ساده به يک ست خاص تبديل کند، نواردوزي بر روي آن است. نواردوزي مي تواند استايل شما را از يک استايل کژوال به يک استايل رسمي تبديل کند. پس اگر قصد داريد از ست کت و شلوار خود براي شرکت در جلسات رسمي استفاده کنيد، بهتر است به جاي استفاده از اکسسوري هاي پرزرق و برق، از نواردوزي بهره ببريد.

کت-و-شلوارهاي-زنانه-خاص-با-نواردوزي-هاي-زيبا

نواردوزي بر روي کت و شلوار زنانه مطمئنا ظاهر شيکي را مي تواند برايتان فراهم کند. اما توجه داشته باشد که دوخت اين نوارها وقت و دقت زيادي را مي طلبد. پس بايد از يک پارچه خوش دوخت براي دوخت اين مدل کت و شلوار زنانه خود استفاده کنيد. از طرفي بعد از صرف وقت و انرژي زياد، مطمئنا شما انتظار يک ست جذاب و بادوام را داريد. پارچه کرپ کنزو مي تواند تمامي انتظارات گفته شده را برطرف کند. اين پارچه بسيار خوش دوخت بوده و در دراز مدت کيفيت اوليه خود را حفظ خواهد کرد.پارچه فوتر کوبیده

کت و شلوارهاي جذاب با يقه هاي رومي

يقه يکي از مهم ترين مواردي است که در زيباتر به نظر رسيدن کت و شلوار شما تاثير دارد. از اين رو سعي کنيد براي اين قسمت لباس خود از زيباترين يقه ها استفاده کنيد. يکي از زيباترين و جذاب ترين يقه ها از نظر طراحان لباس يقه هاي رومي هستند. يقه هاي رومي براي دوخت لباس هاي مجلسي نيز به فراواني استفاده مي شوند. به طور کلي ظاهري که اين يقه ها دارند مي توانند استايل شما را به يک استايل مجلسي تبديل کنند. پس اگر قصد داريد از يک مدل کت و شلوار زنانه براي ساخت يک استايل مجلسي استفاده کنيد، از اين مدل يقه غافل نشويد.

کت-و-شلوارهاي-جذاب-با-يقه-هاي-رومي

زماني که براي خريد لباس به بازار مراجعه مي کنيد به خوبي مي توانيد در بين رگال ها، لباس هايي که از يقه رومي براي آن ها استفاده شده است را پيدا کنيد. اگر اين لباس ها را تاکنون امتحان کرده باشيد، مي دانيد که لباس هايي که پارچه آهاردار دارند بر روي تن شما خوش فرم تر مي ايستند. پارچه کرپ کنزو يکي از پارچه هايي است که آهار و ايستايي لازم براي دوخت يقه هاي خاص نظير يقه هاي رومي را دارد. از جمله پارچه هاي پرفروش و پرمخاطب براي دوخت ست کت و شلوار، پارچه کرپ کنزو است. از اين رو مي توانيد از اين پارچه استفاده کنيد و از استايل زيباي خود لذت ببريد. با اين کار شما صاحب يک مدل کت و شلوار زنانه جذاب و باکيفيت مي شويد.

استايل هاي جذاب با کراپ کت هاي کرپ

از جمله آيتم هايي که به تازگي به يک ترند جهاني در دنياي مد تبديل شدند، کراپ کت ها هستند. زيبايي و جذابيت اين کراپ کت ها مي توانند به خوبي استايل شما را دگرگون کنند. اگر قصد داريد براي دوخت مدل کت و شلوار زنانه خود از کراپ کت ها استفاده کنيد بهتر است از اکسسوري ها براي زيباتر ساختن آن غافل نشويد. مي توانيد از تعداد زيادي دکمه به عنوان اکسسوري در ست خود استفاده کنيد. بهتر است در کنار کراپ کت خود از شلوارهاي بگ يا دمپا بهره ببريد و از شلوارهاي جذب استفاده نکنيد.

استايل-جذاب-با-کراپ-کت-هاي-کرپ

براي داشتن يک استايل جذاب پارچه نقش بسيار مهمي دارد. اگر پارچه شما کيفيت و استحکام لازم را نداشته باشد به راحتي خراب مي شود و ديگر نمي توانيد از آن استفاده کنيد. کراپ کت يکي از آيتم هايي است که به تازگي در بين خانم ها باب شده است. پس قاعدتا تا ساليان سال در دنياي مد حضور خواهد داشت. براي اينکه بتوانيد از ست کت و شلوار خود در دراز مدت بهره ببريد، بايد به کيفيت پارچه توجه زيادي داشته باشيد. پارچه کرپ کنزو ايستايي لازم براي دوخت شلوارهاي بگ را دارد. از طرفي کيفيت اين پارچه بي نظير است. دقت داشته باشيد به دليل ايستايي عالي اين پارچه مي توانيد به راحتي بر روي آن اکسسوري بدوزيد و نگراني از بابت پارگي يا خراب شدن آن نداشته باشيد.

مدل کت و شلوار زنانه خاص و ژورنالي

اگر به استايل هاي خاص و متفاوت علاقه داريد اين قسمت براي شما است. يکي از چيزهاي که مي تواند استايل شما را به يک استايل فوق العاده در چشم مخاطب تبديل کند، متفاوت بودن آن است. براي داشتن يک استايل متفاوت بايد نهايت خوش سليقگي خود را به کار ببريد. استفاده از مدل هاي ژورنالي از مواردي هستند که مي توانيد براي جذاب تر کردن کت و شلوار خود از آن ها استفاده کنيد. از آنجايي که اين مدل ها به خودي خود زيبايي منحصر به فردي دارند، بهتر است از اکسسوري در کنار آن ها استفاده نکنيد و اجازه دهيد اين مدل کت و شلوار زنانه شما در عين سادگي چشم نوازي کند.

کت-و-شلوار-زنانه-خاص-و-ژورنالي

همانطور که گفته شد براي داشتن استايل متفاوت بايد به سمت مدل هاي خاص برويد. به عبارتي بايد از مدل هاي هميشگي و تکراري فاصله بگيريد و ايده هاي جديد را بر روي کت و شلوار خود پياده کنيد. اما براي اين کار نياز به پارچه اي داريد که اجازه اين کار را به شما بدهد. به بيان ديگر پارچه شما بايد امکان اجرا و دوخت مدل هاي متنوع را داشته باشد. از نکات مهم ديگر آهار و ايستايي پارچه انتخابي شما است. اگر پارچه شما آهار مناسبي نداشته باشد ممکن است نتواند شکل اوليه خود را حفظ کند و پس از مدت کوتاهي زيبايي اوليه خود را از دست بدهد. از بهترين پارچه هاي موجود در بازار که در عين خوش دوخت بودن و آهار بالا، اجازه ايده پردازي و اجراي مدل هاي ژورنالي را به شما مي دهد، پارچه کرپ کنزو است.

مدل کت و شلوار زنانه با آستين هاي فانتزي

يکي از قسمت هاي کت و شلوار که تاثير زيادي در زيباتر شدن آن دارد، آستين هاي کت است. آستين هاي ساده و يا کتي زيبايي خاصي دارند. اما اگر قصد داريد اين قسمت از مدل کت و شلوار زنانه خود را در چشم مخاطب پررنگ تر جلوه دهيد، بهتر است به سراغ مدل آستين هاي فانتزي تر برويد. از جمله آستين هاي زيبايي که مي توانيد از آن استفاده کنيد، آستين کلوش است. آستين کلوش از ديرباز در بين خانم ها طرفدار زيادي داشته است. مي توانيد آستين خود را به شکل نامتقارن طراحي کنيد و يک طرف آن را بلندتر در نظر بگيريد.

مدل-کت-و-شلوار-زنانه-با-آستين-هاي-فانتزي

براي دوخت اين مدل آستين ها نمي توانيد از پارچه هاي خشک با آهار بالا استفاده کنيد. از طرفي براي دوخت يک مدل کت و شلوار زنانه نمي توانيد به سراغ پارچه هاي ريزش دار برويد. پس بايد از يک پارچه با آهار متوسط استفاده کنيد. پارچه کرپ کنزو از جمله پارچه هايي است که در عين حال که مي تواند ايستايي لازم براي دوخت کت و شلوار شما را فراهم کند، مي تواند آستين کلوش شما را به بهترين فرم نمايش دهد. از اين پارچه مي توانيد براي دوخت آستين هاي پفکي نيز استفاده کنيد و از جذابيت آن ها لذت ببريد.

جليقه، آيتمي بي نظير براي خانم هاي شيک پوش

يکي از زيباترين و خاص ترين آيتم ها براي خانم هاي جسور و خوش پوش جليقه است. از جليقه مي توانيد در آيتم هاي کژوال، کلاسيک و رسمي استفاده کنيد. زماني که اين آيتم در کنار ست کت و شلوار شما قرار مي گيرد زيبايي آن چندين برابر مي شود. ايجاد اشکال تيز به جاي اشکال صاف مي توانند در لاغر به نظر رسيدن شما تاثير داشته باشند. پس براي لاغرتر به نظر رسيدن بهتر است پايين جليقه خود را به شکل هفت طراحي کنيد. از طرفي دوخت دکمه هاي براق با رنگ متضاد بر روي اين جليقه ها مي تواند نماي زيبايي به استايل شما ببخشد.

جليقه،-آيتمي-بي-نظير-براي-خانم-هاي-شيک-پوش

ست کردن اين مدل کت و شلوار زنانه بسيار راحت است. زيرا شما نياز به استفاده از شوميز نداريد. تنها کافي است از يک کفش پاشنه بلند در کنار ست کت و شلوار خود بهره ببريد. از طرفي جذابيت کرپ کنزو به قدري زياد است که شما را از هر آيتم اضافي بي نياز مي کند.

منبع : 7 مدل کت و شلوار زنانه با پارچه کرپ کنزو



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : afra

با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شويد

با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شويد
 
 

با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شويد

اگر به دنبال پارچه اي هستيد که ظاهري شيک داشته باشد و درعين حال بتواند پرستيژ و استايل شما را به بهترين شکل در جمع دوستانتان حفظ کند، بهتر است مستقيما به سراغ پارچه هاي ژاکارد برويد. يکي از پارچه هاي لوکس و پرفروش حال حاضر، پارچه ژاکارد است. زيبايي و شکوه اين پارچه براي همه ما آشکار است. از مدل هاي طرحدار و رنگي گرفته تا جديدترين پارچه ژاکارد مشکي، همگي طرفداران مخصوص به خود را دارند. با پارچه ژاکارد مي توانيد بهترين استايل ها را براي خود بسازيد و از بابت زيبايي نتيجه کار خيالتان راحت باشد. يکي از آيتم هايي که به فراواني در پشت ويترين فروشگاه ها مي بينيد، مدل کت و شلوار ژاکارد است. امروز و در اينجا قصد داريم شما را با انواع مدل کت و شلوار ژاکارد و قيمت پارچه ژاکارد ترک مانتويي آشنا کنيم. پس با ما همراه باشيد.

پارچه ژاکارد چگونه توليد مي شود؟

 

پارچه ژاکارد چگونه توليد مي شود؟

در دنياي امروز پارچه هاي طرحدار زيادي را مي توانيم پيدا کنيم. اما هيچ کدام از آن ها نمي توانند جاي پارچه ژاکارد را پر کنند. علت آن نيز به وضوح مشخص است. طرح هاي روي اين پارچه ها اکثرا چاپي است و با دستگاه بر روي پارچه زمينه چاپ شده است. اما پارچه ژاکارد اينگونه نيست و تمامي طرح ها در زمان دوخت بين پارچه اصلي بافته مي شوند. براي توليد اين پارچه از ماشين مخصوص بافندگي استفاده مي شود. پارچه ژاکارد نخستين بار در فرانسه توسط ماري ژاکارد با دستگاه مخصوص بافندگي بافته شد.

الياف پارچه ژاکارد را بهتر بشناسيد

پارچه ژاکارد از الياف مختلفي تهيه مي شود. براي تهيه پارچه هاي ژاکارد معمولا از بهترين الياف استفاده مي شود. از اينرو اين پارچه جزو پارچه هاي باکيفيت و مرغوب در بازار است. بيشترين اليافي که در اين پارچه به کار مي رود پنبه، کتان، پشم، ابريشم و پلي استر است.

آشنايي با ويژگي هاي پارچه ژاکارد

قبل از آنکه به سراغ مدل کت و شلوار ژاکارد برويم، لازم است اطلاعات نسبي در مورد اين پارچه پيدا کنيد. با اين اطلاعات مي توانيد راحت تر براي خريد پارچه ژاکارد تصميم بگيريد.

ايستايي پارچه ژاکارد، شما را شگفت زده مي کند

ايستايي پارچه، در کاربرد آن نقش زيادي دارد. بعضي مدل لباس ها نياز به پارچه خشک با ايستايي بالا دارند و بعضي مدل ها پارچه هاي لخت و ريزش دار براي مناسب تر است. پارچه ژاکارد جزو پارچه هاي خشک و آهاردار طبقه بندي مي شود. به همين جهت بيشترين استفاده از اين پارچه براي دوخت مدل کت و شلوار ژاکارد است.

دوام و کيفيت پارچه ژاکارد، نقطه قوت آن است

پارچه ژاکارد را مي توان در بين پارچه هاي با کيفيت و بادوام طبقه بندي کرد. کيفيت اين پارچه به راستي مثال زدني است. کافي است چند نکته ساده را براي مراقبت از اين پارچه رعايت کنيد، تا بتوانيد سال هاي سال از آن بهره ببريد.

از تنوع پارچه ژاکارد غافل نشويد

با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شويد

 

پارچه ژاکارد تنوع بي نظيري در طرح و رنگ دارد. کافي است به غرفه اين پارچه در فروشگاه سري بزنيد. به خوبي متوجه تنوع فوق العاده آن خواهيد شد. تنوع پارچه ژاکارد نه تنها در طرح هاي اين پارچه، که در رنگ نيز بي نظير است. پارچه هاي تک رنگ و نقش برجسته ژاکارد طرفداران زيادي دارد. يکي از بيشترين تقاضاها براي اين پارچه، جديدترين پارچه ژاکارد مشکي است. از اين رو جديدترين پارچه ژاکارد مشکي در تمامي فروشگاه هاي پارچه جايگاه بخصوصي دارد.

با خريد يک پارچه صاحب دو پارچه شويد

برخي از پارچه هاي ژاکارد موجود در بازار به صورت دو رو بافته مي شوند. به عبارتي هر دو طرف آن قابل استفاده است. اصولا طرح ها و حتي رنگ هاي دو طرف با هم متفاوت است. اگر پارچه ژاکاردي با اين ويژگي را خريداري کنيد دست شما در طراحي لباستان بسيار باز است. مي توانيد از هر دو سمت پارچه براي دوخت لباستان استفاده کنيد. با اينکار ديگر نيازي به پارچه خرجکار و پارچه دوم نداريد. پس مطمئنا در هزينه هاي شما صرفه جويي خواهد شد.

قيمت پارچه ژاکارد ترک مانتويي را از ما بخواهيد

بعد از آشنايي با ويژگي هاي اين پارچه مطمئنا در ذهن شما سوال هايي راجب قيمت اين پارچه ايجاد مي شود. شايد تصور کنيد پارچه اي که اين همه خصوصيات فوق العاده دارد بايد قيمت بالايي نيز داشته باشد. اما بايد به شما بگويم که، قيمت پارچه ژاکارد ترک مانتويي نسبت به خصوصيان آن بسيار مناسب و منطقي است. اگر بخواهيد از مدل هاي آماده و دوخته شده پارچه ژاکارد، که در بازار موجود است استفاده کنيد، هزينه هاي زيادي را بايد متقبل شويد. اما بعد از ديدن قيمت پارچه ژاکارد ترک مانتويي متوجه خواهيد شد که با خريد اين پارچه و دوخت آن چقدر مي توانيد در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

از پارچه ژاکارد براي توليد چه محصولاتي استفاده مي شود؟

از پارچه ژاکارد براي توليد چه محصولاتي استفاده مي شود؟

 

پارچه ژاکارد به علت کيفيت بالا و نقش هاي خاصي که دارد، فعالان مد و فشن جايگاه ويژه اي براي آن قائل هستند. از اينرو ميزان استفاده از اين پارچه براي توليد پوشاک بسيار زياد است. اما استفاده از پارچه ژاکارد محدود به توليد لباس نمي شود. پارچه ژاکارد به دليل بافت منحصر به فرد و محکمي که دارد، براي ديزاين منزل نيز به فراواني استفاده مي شود. در ادامه موارد استفاده از اين پارچه را بهتر مي شناسيم.

  • مانتو
  • کت
  • دامن
  • شلوار
  • شوميز
  • شکت
  • تزئينات منزل
  • دکوراسيون
  • کوسن مبل
  • رومبلي
  • روتختي

موارد گفته شده تنها بخشي از استفاده هاي پارچه ژاکارد است.

4 مدل کت و شلوار ژاکارد

بعد از معرفي پارچه ژاکارد و آشنايي با خصصويات اين پارچه، حال نوبت به بررسي چند مدل کت و شلوار ژاکارد که کاربرد زيادي مي تواند در استايل شما داشته باشد مي رسد. همانطور که گفته شد، بيشترين مقدار استفاده از اين پارچه براي دوخت مدل هايي است که نياز به آهار بالايي دارند. يکي از نکات مهم و کليدي در زمان خريد پارچه براي کت و شلوار توجه به آهاردار بودن آن پارچه است. پارچه هايي که ريزش زيادي دارند، براي دوخت کت و شلوار گزينه مناسبي نيستند. اما پارچه هايي که خشک و آهار دار باشند براي دوخت کت و شلوار به فراواني استفاده مي شوند. پارچه ژاکارد نيز به دليل آهار نسبتا بالايي که دارد براي دوخت کت و شلوار يک گزينه ايدئال است.

کراپ کت و شلوارهاي بگ با پارچه ژاکارد

بهتر است کار خود را با کراپ کت هاي جذاب و شلوار هاي بگ آغاز کنيم. همانطور که مي دانيد صنعت مد و فشن هر روز در حال تغيير است. براي اينکه بتوانيد متناسب با مد حرکت کنيد بايد دائما در حال بروز شدن باشيد. پس اگر بخواهيم شما را از آخرين ترند روز دنيا مطلع کنيم بايد بگوييم که يکي از پرفروش ترين و پرمخاطب ترين ست ها در حال حاضر کت هاي کراپ و شلوارهاي بگ هستند. از آنجايي که قد اين کت ها کوتاه است ممکن است قد شما را کوتاه تر نشان دهد. پس بايد در کنار اين کت ها از شلواري استفاده کنيد که بتواند خطاي ديد ايجاد کند و شما را بلندتر نشان دهد. بهترين گزينه براي ست شدن با اين کراپ کت ها، شلوارهاي بگ و گشاد هستند. اين شلوارها ازقسمت کمر تا ساق پا به شکل مستقيم و صاف دوخته مي شوند. اما چيزي که اين ست جذاب را هيجان انگيزتر مي کند، پارچه آن است. پارچه ژاکارد يکي از بهترين گزينه ها براي دوخت اين ست زيبا است. ايستايي بي نظير اين پارچه براي دوخت شلوارهاي بگ فوق العاده است و باعث صاف ايستادن فرم آن مي شود.

کت هاي بلند و شلوارهاي مام استايل با پارچه ژاکارد

اگر به دنبال يک ست کاربردي براي مراسم هاي مختلط و رسمي هستيد، کت هاي بلند مي توانند به شما کمک زيادي بکنند. از آنجايي که قد اين کت ها بلند است، استفاده از شلوارهاي گشاد در کنار آن ها شکل زيبايي را ايجاد نمي کند. پس بهتر است براي ست کرد اين کت هاي بلند آيتم ديگري را در نظر بگيريم. براي مثال يکي از مدل شلوارهايي که با اين کت ها به خوبي ست مي شود و طراحان لباس آن را پيشنهاد مي کنند، شلوارهاي مام استايل هستند. شلوارهاي مام استايل فاق بلندي دارند و مخروطي شکل هستند. به همين دليل مي توانند شما را بلند تر نشان دهند. همچنين اين شلوارها کمي آزاد طراحي مي شوند و با شلوارهاي چسبان متفاوت هستند.

منبع : با چند مدل کت و شلوار ژاکارد زنانه آشنا شويد



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 | نظرات ()