7 مدل لباس مجلسي با پارچه پولک دار + عکس
نوشته شده توسط : afra

 

7 مدل لباس مجلسي با پارچه پولک دار + عکس

 

داشتن يک استايل زيبا در مراسم هاي بزرگ، روياي هميشگي خانم ها است. خانم هاي شيک پوش هميشه و همه جا سعي دارند بهترين استايل ها را براي خود رقم بزنند. اهميت اين موضوع براي مراسم هايي مثل عروسي ها چندين برابر مي شود. يکي از چيزهايي که در زيباتر ديده شدن شما تاثير زيادي دارد، پارچه اي است که براي لباس خود انتخاب مي کنيد. پارچه هاي مجلسي مثل پارچه پولک دار، با جلوه با شکوهي که دارند مي توانند خاص ترين و شيک ترين لباس ها را براي شما فراهم کنند. اگر شما نيز به دنبال يک استايل متفاوت و لوکس هستيد، بهتر است تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد. امروز و در اينجا قصد داريم زيباترين و جديدترين مدل هاي لباس در سال هاي 2023 و 2024 که در آن ها از پارچه پولک دار استفاده شده است را در کنار هم بررسي کنيم.

 

زيباترين مدل هاي لباس با پارچه پولک دار

کافي است سري به مجلات مد و يا مزون هاي لباس بزنيد تا به خوبي متوجه اين موضوع بشويد که پارچه پولک دار يکي از پرکاربردترين پارچه ها براي استايل هاي مجلسي است. استايل هاي مجلسي به پارچه هايي احتياج دارند که در عين زيبايي از کيفيت و دوام بالايي نيز برخوردار باشند. پارچه پولک دار به دليل زيبايي ظاهري و کيفيت بالايي که دارد در بين طراحان و دوزندگان لباس طرفداران زيادي دارد. در ادامه زيباترين مدل لباس هايي که مي توانيد با اين پارچه براي خود تهيه کنيد را در کنار هم بررسي خواهيم کرد.

 

پيراهن هاي مجلسي با آستين هاي جذاب

يکي از چيزهايي که در زيباتر ديده شدن لباس شما تاثير زيادي دارد، آستين هاي آن است. همانطور که مي دانيد يکي از محبوب ترين آستين ها در بين خانم ها و طراحان لباس آستين هاي پفکي است. آستين هاي پفکي به دليل ظاهر زيبا و بامزه اي که دارند، يکي از پرکاربردترين آستين ها براي دوخت لباس هاي مجلسي به شمار مي آيد. از ديگر مدل آستين هاي پرطرفدار در بين خانم هاي جوان آستين هاي فانوسي هستند. آستين هاي فانوسي ظاهري مشابه آستين هاي پفکي دارد. با اين تفاوت که در اين مدل آستين ها مچي آستين به شکل جذب طراحي مي شود.

پيراهن-هاي-مجلسي-با-آستين-هاي-جذاب

اگر در زمينه خياطي مهارت داشته باشيد به خوبي مي دانيد که براي دوخت مدل هاي پفکي به پارچه هاي نياز داريد که آهار زيادي دارند. پارچه هايي که آهار کمي دارند، نمي توانند فرم آستين هاي پفکي را به خوبي نشان دهند. پارچه پولک دار انواع متفاوتي دارد. زمينه بسياري از پارچه هاي پولک دار آهار زيادي دارد. از اين رو مي توانند بعد از دوخت آستين هاي پفکي فرم دلخواهتان را به شما ارائه دهند.

اورال هاي ترند و کاربردي با پارچه پولک دار

يکي ديگر از آيتم هاي ترند سال 2024، اورال يا سرهمي است. همانطور که مي دانيد اورال در بين خانم هاي جوان و شيک پوش طرفداران زيادي دارد. از اين رو مي توانيد آن را در بسياري از فروشگاه ها پيدا کنيد. سرهمي هاي مجلسي مي توانند يک انتخاب فوق العاده براي خانم هاي جسور باشند. پس اگر به دنبال يک استايل خاص و متفاوت هستيد بهتر است اين سرهمي هاي مجلسي را حتما امتحان کنيد. براي زيباتر شدن اروال خود مي توانيد از آستين هاي متفاوتي مثل آستين هاي شنلي بهره ببريد.

اورال-هاي-ترند-و-کاربردي-با-پارچه-پولک-دار

پارچه اي که براي دوخت اين اورال ها به کار مي بريد تاثير زيادي در زيباتر ديده شدن استايل شما دارد. استفاده از پارچه هاي مجلسي و مجللي مثل پارچه پولک دار مي تواند استايل شما را به مراتب زيباتر کند. دقت داشته باشيد که اورال هاي پولکي به راحتي با ساير آيتم هاي استايل شما ست شوند. زيبايي و شکوه پارچه پولک دار مي تواند يک استايل لوکس و سلطنتي را براي شما فراهم کند. پارچه پولک دار به راحتي با ساير پارچه ها ترکيب مي شود. از اين رو مي توانيد از پارچه حرير به عنوان پارچه مکمل در آستين هاي خود بهره ببريد.ویژگی های پارچه ژاکارد تافته ترک کیلا

پيراهن هاي اورسايز و شيک با پارچه پولک دار

از ديگر آيتم هاي ترند و جديد در سال 2024 پيراهن هاي اروسايز زنانه هستند. پيراهن هاي اورسايز اين روزها در بين خانم هاي شيک پوش طرفدار زيادي دارند. شايد تصور کنيد که پيراهن هاي اورسايز باعث چاق نشان دادن شما مي شود. اما اين تصور کاملا غلط است. پيراهن هاي اورسايز از آنجايي که تنخور راحتي دارند و بر روي تن شما به صورت آزاد مي ايستد، مي تواند شما را لاغرتر نشان دهد. از طرفي دوخت اين پيراهن هاي اروسايز بسيار راحت است. از اين رو اگر حتي در خياطي مهارت زيادي نداريد باز هم مي توانيد اين پيراهن ها را به راحتي بدوزيد.

پيراهن-هاي-اورسايز-و-شيک-با-پارچه-پولک-دار

اگر به دنبال يک استايل مجلسي و خاص هستيد بهتر است پارچه اي را انتخاب کنيد که داراي ظاهر درخشان و متفاوت است. پارچه پولک دار يکي از بهترين پارچه هايي است که با ظاهر زيبايي که دارد، مي تواند ساده ترين مدل ها را هم شيک و مجلل جلوه دهد. پارچه پولک دار برخلاف ظاهر لوکسي که دارد، دوخت سختي ندارد. کافي است چند نکته کوچک را در زمان دوخت رعايت کنيد تا متوجه شويد که اين پارچه چقدر خوش دوخت است. دوخت پيراهن هاي اورسايز با پارچه پولک دار براي خانم هاي باردار نيز يک گزينه مناسب و ايدئال است. اگر به دنبال يک استايل شيک، مجلسي و راحت هستيد بهتر است اين بار پيراهن هاي اورسايز با پارچه پولک دار را امتحان کنيد.

کراپ و شلوارهاي مجلسي، انتخاب خانم هاي شيک پوش

اگر به دنبال يک استايل متفاوت و منحصر به فرد هستيد بهتر است اين بار ست هاي کراپ و شلوار را تست کنيد. اين ست جذاب مي تواند استايل شما را به طور کلي متحول کند. زيبايي ست کراپ و شلوار به قدري زياد است که مي تواند به يکي از پرکاربردترين آيتم هاي کمد لباس شما تبديل شود. شلوارهاي بگ و نيم بگ مي توانند بهترين انتخاب براي اين ست جذاب باشند. براي زيباتر شدن کراپ خود مي توانيد از انواع آستين هاي فانتزي بهره ببريد. آستين هاي پفکي، آستين فانوسي و آستين کلوش مي توانند به زيباتر ديده شدن استايل شما کمک زيادي کنند.

کراپ-و-شلوارهاي-مجلسي،-انتخاب-خانم-هاي-شيک-پوش

براي دوخت اين ست جذاب شما به يک پارچه فوق العاده و زيبا نياز داريد. پارچه پولک دار مي تواند پارچه انتخابي شما باشد. اين پارچه به دليل زيبايي ظاهري و دوام بالايي که دارد مي تواند انتظارات شما را به خوبي برآورده کند. پارچه هاي پولک دار با زمينه مخمل مي توانند يک انتخاب ايدئال براي اين ست جذاب باشند. کفش هاي پاشنه بلند بهترين گزينه براي تکميل استايل شما هستند. در نظر داشته باشيد پارچه پولک دار چروک پذيري بسيار ناچيزي دارد. از اين رو مي تواند استايل شما را به خوبي در دراز مدت و تايم طولاني حفظ کند.

پارچه هاي پولک درشت ترند سال 2024

يکي از پارچه هايي که به تازگي در بين طراحان لباس و مزون دارها محبوب شده، پارچه پولکي با پولک هاي درشت است. پارچه پولک دار به خودي خود زيبايي بي نظيري دارد. اين زيبايي با پولک هاي درشت و بزرگ چندين برابر مي شود. نور منعکس شده از روي اين پولک ها مي تواند توجه مخاطب را به خوبي به خود جلب کند. پارچه هاي پولک دار با پولک هاي درشت اين روزها فروش بسيار بالايي دارند و در انواع اندازه ها و طرح ها توليد مي شوند.

پارچه-هاي-پولک-درشت-ترند-سال-2024

از اين پارچه هاي پولک دار مي توانيد براي دوخت شوميز، پيراهن، دامن و غيره بهره ببريد. پارچه هاي پولک درشت يکي از کاربردي ترين پارچه ها است. از اين رو مي توانيد از آن براي دوخت آيتم هاي مختلف استفاده کنيد. دقت داشته باشيد که دوخت اين پارچه پولک دار با پارچه هاي پولکي ديگر متفاوت است. هنگام برش اين پارچه بايد پولک ها را به سمت مخالف هدايت کرده و بعد اقدام به برش کنيد. در زمان دوخت نيز بهتر است مسير دوخت را از پولک ها خالي کنيد. اين کار باعث مي شود شما بتوانيد راحت تر اقدام به دوخت لباس خود کنيد. از طرفي پارچه پولک دار با پولک هاي درشت به هيچ عنوان نياز به اتوکشي ندارد. پس از بابت چروک شدن و خراب شدن استايلتان هيچ نگراني نخواهيد داشت.

پيراهن هاي بلند مجلسي با طراحي خاص

همانطور که مي دانيد انتخاب اکثر خانم ها براي شرکت در مراسم هاي بزرگ پيراهن هاي بلند است. پيراهن هاي بلند مي توانند يکي استايل جذاب و مجلسي را براي شما فراهم کنند. پيراهن هاي بلند مجلسي زيادي در فروشگاه ها و مزون هاي لباس وجود دارند. شما بسته به سليقه خود مي توانيد يکي از آن ها را براي خود انتخاب کنيد. اما در نظر داشته باشيد که که اين پيراهن هاي بعضا کيفيت لازم را ندارند. همچنين ممکن است اين پيراهن ها نتوانند از نظر مدل و پارچه رضايت شما را جلب کنند. اگر پيراهن مورد نظر شما از نظر مدل، جنس و کيفيت ويژگي هاي مورد نظر شما را داشته باشد، به احتمال زياد قيمت آن بسيار زياد خواهد بود. در اين موارد بهتر انتخاب خريد پارچه دلخواه و دوخت آن است.

پيراهن-هاي-بلند-مجلسي-با-طراحي-خاص

يکي از مرغوب ترين و پرفروش ترين پارچه هاي موجود در بازار پارچه پولک دار است. پارچه پولک دار مي تواند يک ظاهر فوق العاده را براي شما به ارمغان آورد. ويژگي ديگري که پارچه پولک دار دارد اين است که امکان دوخت مدل هاي مختلف را به شما مي دهد. از اين رو مي توانيد آن را به شکل مدل دار يا ساده طراحي کنيد. پارچه پولک دار امکان ايجاد برش هاي مختلف و ترکيب پارچه ها را نيز به شما مي دهد.

کت و شلوار مجلسي پولک دار، زيبا و هيجان انگيز

کت و شلوار يکي ديگر از آيتم ها و ست هاي پرفروش زنانه است. محبوبيت اين ست زيبا در بين هاي خانم هاي جوان بسيار زياد است. اين محبوبيت به قدري زياد است که به يکي از پرفروش ترين آيتم ها در مزون هاي زنانه تبديل شده است. کت و شلوار يک استايل فاخر و لوکس را مي تواند براي شما فراهم کند. کت و شلوار يکي از آيتم هايي است که در کمد تمام خانم هاي ايراني مي توانيد آن را پيدا کنيد. شما نيز اگر به دنبال يک ست زيبا و کاربردي هستيد، بهتر است اين بار کت و شلوار را امتحان کنيد.

کت-و-شلوار-مجلسي-پولک-دار،-زيبا-و-هيجان-انگيز

براي داشتن يک ست زيبا و فوق العاده بايد در اولين قدم به پارچه آن توجه زيادي داشته باشيد. کت و شلوار ظاهري رسمي دارد. اما اگر براي آن پارچه هاي شاين دار و براق را انتخاب کنيد مي توانيد براي خود يک استايل مجلسي و جذاب را رقم بزنيد. پارچه هايي که ايستايي بالايي دارند براي دوخت کت و شلوار گزينه هاي بهتري هستند. پارچه پولک دار يکي از بهترين گزينه ها براي دوخت کت و شلوارهاي مجلسي است. اين پارچه ايستايي لازم براي دوخت کت و شلوار را دارد. از طرفي به دليل جذابيت بالايي که اين پارچه دارد مي تواند براي شما يک استايل مجلسي و منحصر به فرد را رقم بزند.

منبع:7 مدل لباس مجلسي با پارچه پولک دار + عکس





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: